Tietääkö kukaan, että missä myydään pakosarjan kuumuuden kestävää maalia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakosarjan maalaus
Collapse
X
-
Tuolta löytyy http://www.nic.fi/~marlin/excoat.htmex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Itse vedin crc:n tekemää sinkkispraytä pakosarjoihin ja hyvin on pysynny. Ensinnä hiekkapuhallus pakosarhoihin ja sitten jollain tinnerillä pyyhkiä ja maali päälle. Ja hyvin pysynny 1000km ainakin ja lisää tulee aikanaanEikä maksa paljoa.. Väri kylläkin harmaa/ sinkin värinen.
ex talviautot vuodesta 2003 alkaen.
325e 2,7 e30
318i e30
535ia e34
m5 e34
525 e34
316i e30
524td e28 = Ei savua ilman tulta
Viimesin bemari 316i e36
Ei enään Bemaria!Ja kyllä helpottaa.
Comment
-
-
Ei muuten pysynyt horna. Pohjana hiekkapuhallus, tinnerillä puhdistus ja maalaus. Hilseilee pois pakosarjan kohdalta mutkaan asti josta putki taittaa auton alle (e30 325ix). Loppuputkistossa on maali pysynyt.
Sinkki pysyy varmasti parhaiten, käytetäänhän sitä peltien välissä pistehitsauksessa juuri sen takia kun ei pala pois ihan niin helposti kuin maalit.Last edited by Juubi; 25-01-2006, 22:07.
Comment
-
-
En viitsinyt uutta topiccia aloittaa saman asian takia. Mutta tarkoituksena tuon ke20:in turbopeltisatsi (=todella kuumana siis käy...) maalata/pinnoittaa, jahka saan sen valmiiksi. Erilaisia menetelmiä kokeillut eri autoissa, hornasta paukkupulloihin ja huonolla menestyksellä. Kumma kyllä, musta kuumankesto-kökköspray muuttuu valkoiseksi ja rapisee pois jo pelkässä putkistossakinTähän siis jos vetäisi mähmän, joka pysyy jatkossakin asiallisennäköisenä. Tuo Black-Satin voisi olla ok, mutta taitanee maksaa maltaita ja en viitsisi tilata mitään desin purkkia inarista. Sitten on tietenkin tämä raceteippi, mutta missäköhän hinnoissa se liikkuu ja mistä saa? Eli onkohan olemassa mitään ratkaisua, mitä saa alan firmoista lähimaastosta? Toimineekohan tuo sinkkispray? Vinkit tervetulleita
-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Aikoinaan, kun yritin päästä ensimmäisestä ja viimeisestä foortistaeroon, niin maalasin halkeilleen ja hitsaamalla harsitun valusarjan ihan normi hopeisella kuumakestospay maalilla. Hyvin pysyi ainakin siihen asti, kun auto
sai uuden onnellisen
omistajan. Tietysti haisi ja kärysi vähän aikaa, mutta pysyi kiinni.
Ostaja vielä kehaisi, että olen asentanut uuden pakosarjan
Turbon sarjassa ei tietysti tule pysymään mikään kemikaali
Comment
-
-
itellä on tosta m10:stä pakosarja halki ja käytin varaosa pakosarjan hiekkapuhalluksessa ja nakkasin siihen sellaista normaalia suhu suhu maalia joka lupas lämmön kestoksi 690 astetta... saapa nähdä että kuinka se pysyy kunhan vain saan sen paikalleen...
niin ja muistan kyllä maalailleeni samanlaisilla lämmön kesto maaleilla mopon pakoputkea, eikä pysyny...
bilteman lämmönkesto maali ei pysy edes jarru rummussa...Last edited by GOOFY; 19-09-2006, 14:36.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Jep, nuo paukkupullohalpis-sprayt saa kyllä unohtaa. Sen verran huonoja kokemuksia niistä... Galvanoidusta putkesta satsi valmistumassa, joten periaatteessa sen voisi kiillottaa, kuten joissakin muissa projekteissa olen tehnyt. Silloin tosin saumat jäisivät suojaamatta, joten ehkä tuo jonkinnäköinen maalaus/pinnoitus olisi tässä paikallaan. Hiekkapuhaltaa ne jokatapauksessa täytyy sisäpuolelta, niin siinä samallahan ne päältäkin menee. Eli täytyypä siihen perään heittää sitten sitä sinkkispraytä, jos mitään muuta ei tule kellekkään mieleen? Voihan ne sitten vaikka kietaista sillä raceteipillä, jos vaikka alkaa hilseilemään. Kiitosta vinkeistä-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Jos tuntee jonkun sen ison Suomalaisen lentoyhtiön korjaamosta jonka nimeä ei tässä ajanpuuttenvuoksi voidan mainita, niin siellä on olemassa sellaista maalia joka on tarkoitettu suihkumoottorin turbiinipuolen maalaamiseen... Pysyy jokseenkin hyvin kuumissa paikoissa. Valmistaja lupaa +1500 c. Siinä vaiheessa on jo kaikki kaupan "kuumakestot" kadonneet maailmankartalta. Tässä vaiheessa kyseinen maali vain muuttuu harmaasta tummanharmaaksi.
vnuAlla riippuen ajasta ja paikasta:
Bmw E30 316 -87
Bmw E34 "525i" -89
Citroen DS23 -73
Citroen Saxo 1.4 -99
AS-202 Bravo
Kaikki on mahdollista, se on vain asentajasta kiinni.
Comment
-
Comment