Ongelmana on että kaverin autossa on kattimallin ruisku poxi, lamda puuttuu kokonaan, auto ei ole vähä päästönen, yritimme laittaa autoon lamda anturin, laitoimme sen pakoputkeen ja yleis mittarin mukaan lamda toimii, Mutta ongelma on se että kun yritimme kytkeä sen auton johtosarjaan, niin auton johtosarjan musta johto syöttää sähköä siihen johtoon minkä pitäis mennä lamdalle, lukema oli 0,5volttia? Eihän tuo ruisku poxi sais mitään sähköö lykätä lamdan singnaali piuhaan?
Autossa myös hiukan päästö ongelmia hc 1200 ja co 2,5%
Jos co pitosuuden säätää 0,5luokkaan niin hc tippuu kuuteensataan , autossa virinokka ehkä 290asteinen? Mutta kun autosta käyttää akun kengän irti niin co pitosuus tuntuu nousevan itsestään 2,5% tiin? Onko mahdollista? Eikö tuo ruisku vedä ittensä johonkin vikatilaan kun lamda puuttuu? Vai tekeekö tuo kumitteleva 0,5 voltin jännite tepposet tuolla että co nousee itsestään?
hc pitosuus ymmärretään osittain nokan takia, mutta vois juuri saada menemään läpi jos sais pysyyn vaan arvot kohdallaan?
Ai niin autossa joku lastu kiertää ainakin 7000rpm?
Auto on -88 E34 535i katiton malli, tekniikan vaihto räpellys tottakai
Ajatuksena oli myös että vaihdamme ruiskuboxin katittomaan malliin, että käykö katittoman mallin poxi kattimallin johtosarjaan? Onko poxin liitin sama?
Tai sitten joudumme tekemään jotain tolle 0,5voltin jänitteelle joka kummittelee poxilta tulevassa piuhassa joka menee lamdalle?
Toivottavasti joku ymmärtää ja osaa auttaa
Autossa myös hiukan päästö ongelmia hc 1200 ja co 2,5%
Jos co pitosuuden säätää 0,5luokkaan niin hc tippuu kuuteensataan , autossa virinokka ehkä 290asteinen? Mutta kun autosta käyttää akun kengän irti niin co pitosuus tuntuu nousevan itsestään 2,5% tiin? Onko mahdollista? Eikö tuo ruisku vedä ittensä johonkin vikatilaan kun lamda puuttuu? Vai tekeekö tuo kumitteleva 0,5 voltin jännite tepposet tuolla että co nousee itsestään?
hc pitosuus ymmärretään osittain nokan takia, mutta vois juuri saada menemään läpi jos sais pysyyn vaan arvot kohdallaan?
Ai niin autossa joku lastu kiertää ainakin 7000rpm?
Auto on -88 E34 535i katiton malli, tekniikan vaihto räpellys tottakai

Ajatuksena oli myös että vaihdamme ruiskuboxin katittomaan malliin, että käykö katittoman mallin poxi kattimallin johtosarjaan? Onko poxin liitin sama?
Tai sitten joudumme tekemään jotain tolle 0,5voltin jänitteelle joka kummittelee poxilta tulevassa piuhassa joka menee lamdalle?
Toivottavasti joku ymmärtää ja osaa auttaa

Comment