Announcement

Collapse
No announcement yet.

Automaattilaatikoiden vaihdosta!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nffbemari
    Newbiemmer
    • Jan 2006
    • 13

Automaattilaatikoiden vaihdosta!!

Onko kellään antaa minkäänlaisia apuja automaattilaatikoiden vaihdon suhteen? Eli ongelma on tämä: omasta autostani eli 325 e36 vm. 91 kilahti automaattilaatikko hajalle. Sain hommattua uuden laatikon mutta erona näissä on se että hajonneessa laatikossa sähköpistoke on 14 piikkinen ja tässä jonka ostin tilalle on 16 piikkinen. Eli vaihto laatikko on pari vuotta tuoreempi versio ja näin olen kuullut että nuo kaksi ylimäärästä johtoa jotka siinä on ni olisi jotain moottorijarrutuksen lukkiutumattomuuteen liittyviä. Korjatkaa jos olen väärässä. Ni oisin tiedustellu että onko kukaan tehny samanlaisten laatikoiden vaihtoa tai kuullu onnistuuko tämä vaihto ihan vaivatta, pelkästään sillä että vaihtaa sen pistokkeen pään 16 piikkiseksi? Vai täytyskö tähän uuteen laatikkoon vaihtaa entisestä laatikosta venttiili koneistokin? Kaikenlainen apu on tervetullutta!!
  • neukka
    Bimmer Rookie
    • Feb 2005
    • 89
    • Kajaani

Moro, vastausta en sulle tiedä, mutta tiedän mistä sen saat:

Automaattilaatikkospealisti (paras niistä)
    Jarkko Siekkinen
    0440945767

Terv.
    Mikko 530dA

Comment

• nffbemari
      Newbiemmer
      • Jan 2006
      • 13

Joo minä soitin tuolle kaverille mut ei sekään osannu sanoa varmaksi että onnistuuko, anto semmosen fifti-sixti vastauksen ku ei ollu aikasempaa kokemusta asiasta.

Comment

• jmp2002
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 5727
        • Rovaniemi

Tämä asia kiinostaisi myös itsellä samatilanne edessä mutta kyseessä 525tdsA
        Ja oletko huomannut että laatikoissa on muutakin eroa esim. pistokkeen paikka on erinlainen, eli 14piikkisen pistoke saatta olla hankala kiinittää..

Ja mistä ohjeet jos meenaa koko venttiilikoneiston vaihtaa??
        E30 325i Touring -89
        E30 325i touring -88 m50tbo
        G20 330e M-Sport -20

Comment

• nffbemari
          Newbiemmer
          • Jan 2006
          • 13

Toivottavasti ei tartteisi sitä venttiilikoneistoa alkaa vaihtaa ku vähän pelottaa että mulla voi olla sekin paskana siinä entisessä laatikossa. jos sulla on tuossa viissatasessa sama laatikko ku tuossa minulla ni siihen ei taho löytyä mistään samanlaista laatikkoa, ei ainakaan suomesta.

Comment

• jmp2002
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 5727
            • Rovaniemi

on sama vissiin (5hp18). ja me tuotiin koko auto ruotsista...
            Ja nyt olis semmonen 16piikkinen laatikko myynissä ylimääräisenä..
            E30 325i Touring -89
            E30 325i touring -88 m50tbo
            G20 330e M-Sport -20

Comment

• st2000
              Bimmer Rookie
              • Feb 2003
              • 100
              • Helsinki

eiks nois bemun vahdelaatikoissa pitäisi olla noi osanumerot samat ku ostaa uuden laatikon, mulla kanssa pamahti ja nyt pää hajoo siihen ku en tiedä et mit' tekis.
              kaunis auto...kaunis nainen

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎