Onko kellään antaa minkäänlaisia apuja automaattilaatikoiden vaihdon suhteen? Eli ongelma on tämä: omasta autostani eli 325 e36 vm. 91 kilahti automaattilaatikko hajalle. Sain hommattua uuden laatikon mutta erona näissä on se että hajonneessa laatikossa sähköpistoke on 14 piikkinen ja tässä jonka ostin tilalle on 16 piikkinen. Eli vaihto laatikko on pari vuotta tuoreempi versio ja näin olen kuullut että nuo kaksi ylimäärästä johtoa jotka siinä on ni olisi jotain moottorijarrutuksen lukkiutumattomuuteen liittyviä. Korjatkaa jos olen väärässä. Ni oisin tiedustellu että onko kukaan tehny samanlaisten laatikoiden vaihtoa tai kuullu onnistuuko tämä vaihto ihan vaivatta, pelkästään sillä että vaihtaa sen pistokkeen pään 16 piikkiseksi? Vai täytyskö tähän uuteen laatikkoon vaihtaa entisestä laatikosta venttiili koneistokin? Kaikenlainen apu on tervetullutta!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Automaattilaatikoiden vaihdosta!!
Collapse
X
-
Tämä asia kiinostaisi myös itsellä samatilanne edessä mutta kyseessä 525tdsA
Ja oletko huomannut että laatikoissa on muutakin eroa esim. pistokkeen paikka on erinlainen, eli 14piikkisen pistoke saatta olla hankala kiinittää..
Ja mistä ohjeet jos meenaa koko venttiilikoneiston vaihtaa??E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Comment