Olisko kenelläkään mitään tietoa mihkä kohtaan e32:ssa vois kauk.ohj.boxin vilkkujen ohjaus piuhat pistää??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kauko-ohjattava keskus lukitus
Collapse
X
-
Originally posted by makkisyks hyvä on kans, laittaa hätävilkkujen napilta lähteviin johtoihin.
testasin tota mut sain hälärin sulakkeen palamaan. HeHee... tais olla väärä johto.
sit ihmettelin et mitä ku hätävilkkujen kytkimeen tulee 4kpl piuhoja ja yhteen niist 12v ni mitä ne muut tekee???
Meneeks niist sit oikeel ja vasemmal vilkul eriksee?
Nii ja hätävilkullahan ohjataan relettä. Mites sit ku siihen lykätään viel releohjaus? tarkotan hälärissä olevaa relettä.Last edited by Mauge; 04-02-2006, 22:42.
Comment
-
-
Yhteen autoon (Ford) kerran asensin uuden hätävilkkujen napin, sellasen tarvike-mallisen ni siihen meni 7 piuhaa, en muista mika teki mitäkin, mut kaikil oli kuitenkin tarkotuksensa.
Itse kun olen hälyttimet laittanu ni tuon vilkkujen ohjauksen johdot olen kokeillut siten että otan jostain piuhan mihin tulee + ja kokeilen siitä liittimestä mistä johdoista syttyy vilkkuja palamaan eli kaksi johtoa pitää löytää oikealle ja vasemmalle. Kannattaa kuiteskin sen verta mittailla valmiiks ettei - johtoa vasten kuiteskaan heitä siinä testaillesRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by MaugeOlisko kenelläkään mitään tietoa mihkä kohtaan e32:ssa vois kauk.ohj.boxin vilkkujen ohjaus piuhat pistää??V8 740ia -96
Comment
-
-
Tuollaiset ohjeet löysin eräästä kytkiksestä.
Kokeile vaikka yleismittarilla mitata tuleeko noihin virtaa vilkkujen tahtiin, jos sä löydät sieltä tuon väriset johdot.
"Vasen vilkku:
Vaaleansin.-ruskeaan johtimeen keltaisessa
liittimessä kulj. polkupaneelin takana.
Oikea vilkku
Vaaleansin.-vihreään johtimeen em.
liittimellä."
Tuolta Faqista löytyy sitten eri vuosimalleihin johtojen värit ja pinnien paikat liittimissä jollei noista edellämainituista ollut apua.
Last edited by jani73; 05-02-2006, 10:27.
Comment
-
-
Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
Comment