Eli tarkoitus olisi lähteä viikon päästä Saksaan hakemaan S38B36 konetta ja siinä perässä kiinni olevaa M5 vaihteistoa korvaamaan autossa nyt kiinniolevaa viallista tekniikkaa
Aiheeseen liittyen pari kyssää:
1) Millainen operaatio koneen vaihto on L-jetillisen isolohkokutosen tilalle? Johdotukset yms...
2) Sopiiko M5 vahteisto 535 lootan tilalle heittämällä vai tartteeko eri pituisen/erilaisen kardaanin etuosan?
3) Mitä ulkoisia eroja on M88 ja S38 -koneilla? Muistan että joskus oli jotain pintapuolista juttua jostain E28:sta joka oli rekisteröity M88 tekniikalle vaikka siinä oli S38 kone
4) Mitkä jarrut on E28 Alpina B9/10:ssä takana? Ihanko vain normaalit 535 levyt? Jos meinaan vertailuautoksi ottaisi Alpina B9/10:n mahtuisi M88 tehot sallitun rajoihin...
Kiitos etukäteen!
Aiheeseen liittyen pari kyssää:
1) Millainen operaatio koneen vaihto on L-jetillisen isolohkokutosen tilalle? Johdotukset yms...
2) Sopiiko M5 vahteisto 535 lootan tilalle heittämällä vai tartteeko eri pituisen/erilaisen kardaanin etuosan?
3) Mitä ulkoisia eroja on M88 ja S38 -koneilla? Muistan että joskus oli jotain pintapuolista juttua jostain E28:sta joka oli rekisteröity M88 tekniikalle vaikka siinä oli S38 kone
4) Mitkä jarrut on E28 Alpina B9/10:ssä takana? Ihanko vain normaalit 535 levyt? Jos meinaan vertailuautoksi ottaisi Alpina B9/10:n mahtuisi M88 tehot sallitun rajoihin...
Kiitos etukäteen!
Comment