Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kohta tulee pitovaikeuksia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LoudPipe
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1434

    Kohta tulee pitovaikeuksia

    Eli tarkoitus olisi lähteä viikon päästä Saksaan hakemaan S38B36 konetta ja siinä perässä kiinni olevaa M5 vaihteistoa korvaamaan autossa nyt kiinniolevaa viallista tekniikkaa

    Aiheeseen liittyen pari kyssää:

    1) Millainen operaatio koneen vaihto on L-jetillisen isolohkokutosen tilalle? Johdotukset yms...

    2) Sopiiko M5 vahteisto 535 lootan tilalle heittämällä vai tartteeko eri pituisen/erilaisen kardaanin etuosan?

    3) Mitä ulkoisia eroja on M88 ja S38 -koneilla? Muistan että joskus oli jotain pintapuolista juttua jostain E28:sta joka oli rekisteröity M88 tekniikalle vaikka siinä oli S38 kone

    4) Mitkä jarrut on E28 Alpina B9/10:ssä takana? Ihanko vain normaalit 535 levyt? Jos meinaan vertailuautoksi ottaisi Alpina B9/10:n mahtuisi M88 tehot sallitun rajoihin...

    Kiitos etukäteen!
  • fraatti
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 4630
    • Tampere

    #2
    ei edelleenkään kelpaa alpinat, hartget jne vertailuautoks vaan ne on omia merkkejä.. ei bemuja..
    F11 535dX LCI
    Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

    Comment

    • LoudPipe
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1434

      #3
      Cacca. Kai sitä sit tarvii lähtee kanssa takajarrukaupoille

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎