Kohta tulee pitovaikeuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LoudPipe
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1434

    #1

    Kohta tulee pitovaikeuksia

    Eli tarkoitus olisi lähteä viikon päästä Saksaan hakemaan S38B36 konetta ja siinä perässä kiinni olevaa M5 vaihteistoa korvaamaan autossa nyt kiinniolevaa viallista tekniikkaa

    Aiheeseen liittyen pari kyssää:

    1) Millainen operaatio koneen vaihto on L-jetillisen isolohkokutosen tilalle? Johdotukset yms...

    2) Sopiiko M5 vahteisto 535 lootan tilalle heittämällä vai tartteeko eri pituisen/erilaisen kardaanin etuosan?

    3) Mitä ulkoisia eroja on M88 ja S38 -koneilla? Muistan että joskus oli jotain pintapuolista juttua jostain E28:sta joka oli rekisteröity M88 tekniikalle vaikka siinä oli S38 kone

    4) Mitkä jarrut on E28 Alpina B9/10:ssä takana? Ihanko vain normaalit 535 levyt? Jos meinaan vertailuautoksi ottaisi Alpina B9/10:n mahtuisi M88 tehot sallitun rajoihin...

    Kiitos etukäteen!
  • fraatti
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 4657
    • Tampere

    #2
    ei edelleenkään kelpaa alpinat, hartget jne vertailuautoks vaan ne on omia merkkejä.. ei bemuja..
    F11 535dX LCI
    Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

    Comment

    • LoudPipe
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1434

      #3
      Cacca. Kai sitä sit tarvii lähtee kanssa takajarrukaupoille

      Comment

      Working...
      X