eli 520i e34 m20. ei lähe käyntiin kylmänä... ainakaan helposti lohkotin just ja pihalla muutama hassu aste pakkasta eikä mitään starttaa kyllä ja pyörittää pensaa saa. en vain tiedä etkö sit riittävästi ja sitte saan auton käyntiin yleensä viis minuuttia menee starttailuun mutta käy aivan miten sattuu...ryypy ei ollu päällä kierokset alle tonnis vaikka sen kävis tartaamas 20 asteen pakkasella niin ei ryypyä mutta joskus se taas on päällä ja silloin kieroksia on jo reilut 2000 en tiedä olisko ryypy paskana? autossa on ollu sitä vikaa niinku se tukehtuis bensaan...kun vapaalla painaa kaasua niin kun kierokset sitte tippuu niin auto melkein tukehtuu ja kun kesällä kokeilin huippuja niin se tukehtu ennen 170kmh. oliskohan toi tyhjä käynti mootori sökö kun on aika moista aaltoilua toi käynti mutta antaakaa vinkkejä mistä kannatais lähtee penkomaan vai meniskö tekemään vika tutkimuksen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ei lähe kylmänä käyntiin!!!
Collapse
X
-
kato öljyt, ja vilkase tulpat.. sytytys kohilleen, saattaa olla vikaa ku ei kerta herkästi starttaa..
ja onkos tuo ihmekkään jos 520i hyytyy 170km kohdalla vakio koneella? ei tuo m20b20 mikää tehopakkaus olekkaan..puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
joo se anturi varmaa mykkä..ei ilmota että kone on kylmä ni ei rikasta seosta...
itellä sama juttu...ja mun 520i kulkee 205km/h ja mitattu... mittari näytti oikee 220km/h.... et jotain muuta häikkääki voi olla kun kulkee noin vähä...Last edited by ruissi; 11-02-2006, 14:30.
Comment
-
-
Mulla kulki viime kesänä samanlainen auto 210 mittarin mukaan ja kyydissä oli viisi miestä ja kaikkien mökkikamat. Ja tuo ei edes ollut huiput, tila vaan loppui kesken. Eli jos ei mene enempää kuin 170 niin jotain on kyllä pielessä.
Tuo lämpöanturi on mun mielestä hyvä veikkaus tuohon huonoon kylmästarttiin. Lisäksi laittaisin heti aluksi vaihtoon bensasuodattimen ennen suurempia temppuja.E39 520iA -02
Comment
-
Comment