Joo elikkä tuollanen weberin DMTR 32/34 kaasutin pyöriny tallissa noin puoli vuotta (ruuvasin irti täydellisesti toimivana purkuautosta) ja pari päivää sitten päätin koittaa josko ois parempi ku pierburg omassa 316:ssa. Lopputulos kuitenkin se, että käynti ei järin hääviä ole. Tyhjäkäynti seilaa aika pahasti, mutta vetää ja kiertää kuitenkin ihan suht hyvin kun koekierroksen kävin ajamassa. Kaiken maailman letkuja ja reikiä jäi pierburgin jäljiltä, pitäskö niitä jotenki enemmän tukkia tms? Vedin ainoastaan alipaineletkun virranjakajalta kaasariin (sekin kulkee jonkun ihme mötikän kautta). Monesti myös kun virta-avaimesta auton sammuttaa niin jää köhimään hetkeksi. Kaasaria en sen kummemmin availlu et voisko kaikki johtuu esim jostain roskista siellä sisällä...? Kuitenkin jos jotain kokemuksia löytys että miten suoritettu toimiva asennus ni ois mukavaa, kiitoksia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
weber korvauskaasuttimen asennus
Collapse
X
-
Ittellä oli kans alku vaikeuksia sen asennuksessa.. vein huoltoon säädettäväksi ja siellä alkoikin toimia. imuvuotoja tuntuu löytyvän joka päivä mut ne ei oo kaasarista johtuvia.
sekin voi auttaa että otat imusarjassa keulan puolella olevan paksun letkun irti ja tukit sen.. mulla ainakin autto aika paljon käynmti häiriöihin.. sai sitä kautta ylimäärästä ilmaa..Bemari sen olla pitää!
e39 528ia touring -97
Ex E36 325i -91
Ex E36 325i -91
Ex E30 316 -87
-
Comment