Announcement

Collapse
No announcement yet.

jauhemaalausta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reiska
    Bimmer Rookie
    • Jan 2006
    • 85

    jauhemaalausta

    onko kukaan jauhemaalannut venttiilikoppaa?? ajattelin vain,että kuinka olette suojanneet sen sisäpuolen kopasta?
  • Stone
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 4074
    • Helsinki

    #2
    On olemassa sellaista lämmönkestävää "maalarinteippiä", joka kestää lämpöä aina 200 asteeseen. Sillä kun suojaat niin hyvä. Toisaalta kun ne maalaa jonkun levyn päällä niin ei sinne sisälle pulveri pääse ja eikun uuniin.
    E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
    VW Pornstarter (työjuhta)
    Dodge RAM Cummins (venejuhta)
    Finnmaster T8







    Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

    Comment

    • tuningki
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2004
      • 1205
      • $ievi

      #3
      se teippi on hyvä siihen suojaukseen.. vaik eise kyllä itellä menny juurikaan sinne toiselle puolelle ku maalas.. mut semmosen huomasin et se pulveri maali alkaa helposti kupliin jos jää alle jotain öljypaskaa, eli kannattaa putsata tod. hyvin! omaan koppaan jäi jotain pinttynyttä oljyä vaik se koppa meni pesulinjan läpi jossa on tajuttomat pesu myrkyt mut silti jäi ja kupli sit maali!!
      Bmw 320d -10
      Volvo s40 2.4 -05
      ex:bmw 316 e46 1.9 -02
      ,ex:Bmw 316 e46 1.9 -02{palanut}
      ,ex:opel vectra B 2,0 -00 4d,ex:-volvo s40 2.0 -96,ex:e36 316i -95 4d m3 luuk,ex: e36 316i -91 4d ,ex: e30 320i -90 2d,first:e30 316 -87 2d

      Comment

      • Stone
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 4074
        • Helsinki

        #4
        Originally posted by bemu320i90
        se teippi on hyvä siihen suojaukseen.. vaik eise kyllä itellä menny juurikaan sinne toiselle puolelle ku maalas.. mut semmosen huomasin et se pulveri maali alkaa helposti kupliin jos jää alle jotain öljypaskaa, eli kannattaa putsata tod. hyvin! omaan koppaan jäi jotain pinttynyttä oljyä vaik se koppa meni pesulinjan läpi jossa on tajuttomat pesu myrkyt mut silti jäi ja kupli sit maali!!
        Hyvä pointti toi pesu, koska se kopan päälipuolikin on erittäin rasvainen vaikka öljyt pitäisikin olla siellä sisäpuolella.
        Riippuu kyllä maalimerkistäkin, koska jotkut on erittäin herkkiä rasvalle!!
        E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
        VW Pornstarter (työjuhta)
        Dodge RAM Cummins (venejuhta)
        Finnmaster T8







        Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

        Comment

        • anssip
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2005
          • 233

          #5
          ja tässä on hyvä muistaa se,että vanhaa maalia ei saa olla yhtään jäljellä.->se kuplii/keittää sitten sieltä alta pois,kun ei kestä 200asteista uunia.
          ja monta venttiilikoppaakin olen maalannut niin ei niitä teipata tarvi.puhaltaa vain paineilmalla ne maalit sisäpuolelta ennen uunia pois.

          Comment

          • reiska
            Bimmer Rookie
            • Jan 2006
            • 85

            #6
            joo muuten laittaisin jonkin levyn päälle sen, mutta tämä maalattais kaverin työpaikalla ja siellä ei sellainen onnistu. se vaan roikkuis jostain koukusta.täytyy varmaan kokeilla tuota teippiä

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎