Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laakereiden vaihto (pareittain)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tyggis
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2005
    • 415

Laakereiden vaihto (pareittain)

Olis edessä ilmeisesti etupyörän laakereiden vaihto. Pitääkö noi vaihtaa pareittain, elikkäs kummatkin pyörät? Ettei toinen kuluta toista loppuun?
    Itse järkeilin, että sen ei kait pitäisi vaikutta asiaan, mutta kertokaa te viisaammat!

BUMU:lla maksaa noin 240€/ pyörä.
  • Eepo
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 5388
    • Tampere

mikähän auto mahtaa olla kyseessä????ja miten *itussa maksaa yhden laakerin vaihto noin paljon???
    Ei ole välttämätön vaihtaa molempia kerralla, kokeile onko väljää siinä toisessa, jos on, kokeile kiristää, jos ei auta niin se on paska....
    -Harley Davidson Sportster - 89-
    -Harley Davidson softail -89-
    -Suzuki PV50 -86-

Comment

• Tyggis
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2005
      • 415

auto e36, 97, 323. Osat on vielä tarvikeosia, työhön arvioivat aikaa menevän 1,5 tuntia. Liikkeen sivut www.bemu.fi, tuolta osat ja työt.

Comment

• Cunttory
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2004
        • 1772
        • Kuopio

No eipä nuo mitään kulutus osaa ole,itse en ainakaan huvikseni vaihtais ehjää vanhaa laakeria,kun ei vaikuta toimintaan,vaikka toinen olisi pakasta vedetty.Arvaus hinnan kovuuteen: tulee koko napa kun etulaakeria ostaa?!
        Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

Comment

• Leka
          BTCF Member
          • Sep 2003
          • 7701
          • Vilppula

Vaihda laakerit itse ei se sen kummempi homma ole kuin E34:een. Ja napa ABS hammaskehineen tulee tuohon, eli pelkkiä laakereita ei voi vaihtaa. E36 FAQ:sta löytyy yksi aapinen josta on apua tähänkin hommaan
          sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎