Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 535i -91 kipinä kadoksissa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nuoritepi
    Newbiemmer
    • Feb 2006
    • 3

    BMW 535i -91 kipinä kadoksissa

    auto ajettu talliin 4kk sitten eikä lähde enää käyntiin hyvin kyllä starttaa
    puolalle tulee virta, mutta kun otin tulpanjohdon irti ja kokeilin tulpalla et tuleeko kipinää mut ei tule? virranjakaja kuivattu navat puhdistettu mut kuluneet,
    hiili ok, eli puolan jälkeen kipinä katoaa mikä vika?
    ja voisko joku laittaa s.postilla ajotietokoneen käyttöohjeet suomen kielellä.
  • M.A.G.E
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2004
    • 443

    #2
    Originally posted by nuoritepi
    ja voisko joku laittaa s.postilla ajotietokoneen käyttöohjeet suomen kielellä.
    FAQ:sta löytyy linkki suomenkieliseen käyttöohjekirjaan missä ohjeita
    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=38254

    ... ja ajotietokoneesta löytyy lisää asiaa tuolta:
    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=35944

    Comment

    • Cock
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2003
      • 752
      • Tsadi

      #3
      kampiakselin asentotunnistin

      Vois olla yks vaihtoehto.... iteltä oli korkannu juurikin tuo, ja kipinää tosiaan ei tule tulpalle asti koska sytytyslaitteisto saa jonkinmoista tietoa tuolta potikalta, eli jos rikki niin moottori on mykkä ku perkele !!!

      sen kun vaihdoin, niin ainakin oma heräsi henkiin !!!!! noin 70 euroa maksoi uusi.
      540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
      Audi A6 C7 S-Line ABT

      Comment

      • nuoritepi
        Newbiemmer
        • Feb 2006
        • 3

        #4
        selittäsitkö vähän tarkemmin missä vika

        Originally posted by Cock
        Vois olla yks vaihtoehto.... iteltä oli korkannu juurikin tuo, ja kipinää tosiaan ei tule tulpalle asti koska sytytyslaitteisto saa jonkinmoista tietoa tuolta potikalta, eli jos rikki niin moottori on mykkä ku perkele !!!

        sen kun vaihdoin, niin ainakin oma heräsi henkiin !!!!! noin 70 euroa maksoi uusi.
        en älyy

        Comment

        • Antti O
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6935
          • N/A

          #5
          Jos kampiakselin asentotunnistin on rikki, ei saa moottorinohjausyksikkö pulssia sieltä ja ei osaa ohjata sytytyslaitteistoa.
          Puolalle jännitteet +/- varmasti tulee muttei siitä kyllä lähde mitään eteenpäin.

          Sen pystyy mittaamaan siitä liittimestä mikä on siinä suuttimien yläpuolisessa kiskossa kiinni, oskilloskooppi kiinni ja vaikka pyörittää starttia ja kattoo antaako se minkäänasteista aaltoa., suora aalto ei kelpaa vaan pitäis näkyä selvästi ne sellaset terävät kantit mitä se induktiivianturi lukee siitä hammaskehästä.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎