Announcement

Collapse
No announcement yet.

M Roadster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TeemuM
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 233
    • Turku

    M Roadster

    Tommoiseen olis ehkä mahdollista vaihtaa nykyinen kulkine, niin olisi mukava kuulla lisätietoa siitä. Haulla ei hirveästi tietoa siitä löytyny, mut täälläkin kirjoittelevalla taitaa muutamalla olla tuollainen...

    Eli kysymyksiä:
    - Onko tekniikka sama kuin E36 M3:ssa?
    - Onko ylläpito kovin kallista, osat, ym?
    - Onko tekniikka kestävää?
    - Mahtuuko takaboksiin mitään?
    - Millainen ajettavuus vakioalustalla?
    - Millainen on korin vääntöjäykkyys?
    - Millaiset jarrut? (ratakäyttöä ajatellen, kun sielläkin tulee kuitenkin käytyä)
    - Suorituskyky? (1/4 mile ajat/loppunopeudet, esim. 80-120 kiihtyvyys)

    Tuossa nyt muutama kysymys mitä tuli mieleen, mut kaikesta tiedosta olen kiitollinen...
  • Pite^
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 465
    • Haapavesi

    #2
    Originally posted by TeemuM
    Tommoiseen olis ehkä mahdollista vaihtaa nykyinen kulkine, niin olisi mukava kuulla lisätietoa siitä. Haulla ei hirveästi tietoa siitä löytyny, mut täälläkin kirjoittelevalla taitaa muutamalla olla tuollainen...

    Eli kysymyksiä:
    - Onko tekniikka sama kuin E36 M3:ssa?
    - Onko ylläpito kovin kallista, osat, ym?
    - Onko tekniikka kestävää?
    - Mahtuuko takaboksiin mitään?
    - Millainen ajettavuus vakioalustalla?
    - Millainen on korin vääntöjäykkyys?
    - Millaiset jarrut? (ratakäyttöä ajatellen, kun sielläkin tulee kuitenkin käytyä)
    - Suorituskyky? (1/4 mile ajat/loppunopeudet, esim. 80-120 kiihtyvyys)

    Tuossa nyt muutama kysymys mitä tuli mieleen, mut kaikesta tiedosta olen kiitollinen...

    Minä kyllä tyytyisin ennemmin siihen oikeaan M3 e36 kuin M roadsteriin.. mutta
    kyllä toi vissii on nopeempi liikahtaan ku se on keveempi!!
    Team Ryyppymäki

    Comment

    • antti79
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 2499
      • Littoinen

      #3
      Originally posted by Pite^
      Minä kyllä tyytyisin ennemmin siihen oikeaan M3 e36 kuin M roadsteriin.. mutta
      kyllä toi vissii on nopeempi liikahtaan ku se on keveempi!!
      Ei tässä nyt kyseltykään toisten mielipiteitä kumman ottaisit! Eli asiaan:
      Sama tekniikka noissa siis on, joka on kohtuullisen luotettava varsinkin 3,2l. Ajettavuus on huippuluokkaa vakioalustallakin ja takaluukkuun saat golfbägin juuri mahtumaan. Asiaa enemmän tuntevat voivat jatkaa...
      Last edited by antti79; 21-02-2006, 09:58.
      sigpic
      Originally Posted by jari kihlman
      "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

      Comment

      • Janza182
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2002
        • 4987
        • 013

        #4
        kannattaa kori tutkia tarkkaan. Suomessakin ollu tapauksia joissa perässä pellit revennyt perän ympäriltä
        Pitääpäs se yks sivu ettii niin näät kuvissa mitä meinaan..

        Comment

        • Remotion
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 15226
          • Ajamisen Iloa

          #5
          joo, perän kiinnitykset on näissä suunnittelu virhe, itsekin menos tänään koeajaa M coupea!

          koneita on 2 eri mallia
          ekoissa S52B32 (tai S52B32TU)
          myöhäsemmis S54B32 vai onko se 33? ei muista...

          Vääntöjäykkyydestä sen verran että roadster on aika lötkö
          verrattuna coupeen joka on 2,5kertaa vääntöjäykempi.

          nää ämmäläiset kiihtyy todellisuudes vakiona todellisuudessa aivan samoihin tai jopa nopeammin kuin E46 M3 tai E39 M5.

          Kannattaa nähdä vähän vaivaa tiedon kartuttamiseen.
          Mun mielestä typerää kysellä perusjuttuja mitä saat googlettamallakin selville.
          täälläkin on muutamalla klubilaisella tommonen M roadster, jotka varmaankin antavat tietoa kysyttäessä mielellään.

          tutustu tähän linkkiin: http://forums.bimmerforums.com/forum...play.php?f=137
          Last edited by Remotion; 21-02-2006, 10:54.
          Z3 coupé individual

          F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

          Comment

          • TeemuM
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2006
            • 233
            • Turku

            #6
            Täytyypä tutustua tohon linkkiin, kiitoksia näistä!
            Tää mulle tarjolla oleva auto olis vm. 97, ajettu ~60tkm.

            Onko tolle perän kiinnitykselle tehtävissä jotain parannusta?

            Comment

            • Janza182
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 4987
              • 013

              #7
              Originally posted by TeemuM
              Täytyypä tutustua tohon linkkiin, kiitoksia näistä!
              Tää mulle tarjolla oleva auto olis vm. 97, ajettu ~60tkm.

              Onko tolle perän kiinnitykselle tehtävissä jotain parannusta?
              Muistaakseni itse osat n.300€ ja töineen n.2000€..
              Tässä se linkki:



              edittii: tuo 6 kuvan osa on vissiin se yleisin ongelma

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎