Mikä on "oikea" vastus m20b25 koneen tulpanjohdoille?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tulpanjohdot
Collapse
X
-
E34 Bentley sanoo että M20/M30 tulpanjohdon resistanssin pitäisi olla noin 0 ohm, hattujen (spark plug ends) 5.0+-1.0 kiloohmia. Distribution cap suppression connectors 1.0+-0.2 kiloohmia. Rotor 1.0 kiloohmia. Coil primary terminaalien 1- ja 15+ välillä resistanssi 0.50 kiloohmia +-10%. Coil secondary terminaalien 15+ ja 4 (center tower) resistanssi 6.0 kiloohmia +-10%.ex-535iA E34
Comment
-
-
Originally posted by an13E34 Bentley sanoo että M20/M30 tulpanjohdon resistanssin pitäisi olla noin 0 ohm, hattujen (spark plug ends) 5.0+-1.0 kiloohmia. Distribution cap suppression connectors 1.0+-0.2 kiloohmia. Rotor 1.0 kiloohmia. Coil primary terminaalien 1- ja 15+ välillä resistanssi 0.50 kiloohmia +-10%. Coil secondary terminaalien 15+ ja 4 (center tower) resistanssi 6.0 kiloohmia +-10%.
Asiaa sivuten M20b20 motronicciin tarjotaan vastusjohtoja ja l-jetronicciin kuparijohtoja. Meinasin ostaa omaani "halvat" mutta tässä pitääkin olla nähtävästi "kalliit". Jotkut on valittanu tarvikejohtojen heikkolaatuisuudesta, tai että aiheuttavat vikoja, syövät tulppia tms. mutta vika taitaakin olla siinä että kuparijohtojen tilalle ostetaan epähuomiossa vastusjohdot. Hinnassahan on iso ero ~5€ <->~15. Kahtelen tässä juuri Boschin raamattua sytytysjohdoista. Kumpiako bemari käyttää ensiasennusjohtona, boscheja vai beruja vaiko jotain muuta?
Comment
-
-
Normaalit tulpanjohtojen resistanssit pyörii siinä 5kohmin paikkeilla. Käytännössä 2-10 kohmia. Vielä 20 kohmiakin toimii.Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
Comment