Oton tossa koneen pois pemarista rojektia varten (Projetkit osoon pitää taas kirjotella lisää). Mutta asiaan, koneen kylessä on tyyppilätkä missä lukee 10H77 et onko kellään tullu vastaan tommosella merkkillä varustettua tekniikkaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä moottori kyseessä
Collapse
X
-
Originally posted by TaruteOton tossa koneen pois pemarista rojektia varten (Projetkit osoon pitää taas kirjotella lisää). Mutta asiaan, koneen kylessä on tyyppilätkä missä lukee 10H77 et onko kellään tullu vastaan tommosella merkkillä varustettua tekniikkaa?
Jos sulla jossain noin lukee, niin se on siinä imusarjan alapuolella lohkon yläpinnassa suurinpiirtein viitospytyn kohdalla.
Katopas sinne virranjakajan alapuolelle ihan lohkon alareunaan, niin alkaa löytyä oikeita numeroita..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by TaruteJoo toi 10H77 oli just tossa 5 pytyn kohalla. Virranjakajan alapuolla oli tämmönen numero sarja +6607373+20
Ei millään pahalla, mutta tuossa sun autossas ei ole Hartgea, muuta kuin venttiilikoppa ja maskin Hartge-merkki.
6607373-kone on alkujaan lähtöisin E21-320/6 -77:sta.
Parivuotta sitten tuli tuota autoa tiirailtua ja silloin jo sai lievästi hymyillä, kun omistaja VÄITTI kivenkovaan koko koneen olevan HARTGE-moottori.
No nythän tuli sitten lopullinen varmistus tähänkin asiaan..
Comment
-
-
Originally posted by TaruteMistä muuten kattelit noita moottorin tietoja?? Ja mitäs toi 10H77 tarkottaa sit?
Tuo moottori/lohko on ollut alkujaan siis 320/6-77:ssa ja itse auto on tullut aikoinaan maahan 16.12.1977. Auto on ollut väriltään Golfinkeltainen ja myyty uutena Kotkasta.
Jaa... mistäkö mä kattelen noita tietoja? Tuosta hyllyssä olevasta mapista, tai jos olen oikein laiska, niin tietokoneelta---> omat tiedostot..
Comment
-
-
Originally posted by TaruteAika hyvin siitä on sit porattu. No sekin selviää viikonloppuna että onks toi ees 2.6
Tuollaisia koneita on itsekin tullut tehtyä enemmän kuin yksi tai kaksi..
Comment
-
Comment