Announcement
Collapse
No announcement yet.
apuva miten irtoo imusatsi
Collapse
X
-
Pitääkö jonkun tulla purkamaan tuota autoa sun puolesta
Ei millään pahalla, mutta pultit ja mutterit aukeaa yleensä (paitsi vaikkapa visko jonka mutteri aukeaa myötäpäivään) vastapäivään ja niiden lukumäärä selviää KATSOMALLA. Irti pitää ottaa kaikki mikä estää sen pois ottamisen. Ei tuolla asenteella tule auton laitosta mitään, ei jokaiseen mutterin ja pultin avaukseen voi apua tarvita.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
-
-
Ja purkaahan pitää sen verran miltä itsestä tuntuu, eli sen verta että saa ne imusarjan mutskut irti.
Mutta eiköhän se riitä kun otat imusarjan tuet jotka on v-kopan päällä + kumihaitari hässäkän irti, tietty voihan sen ottaa kaasuläpältä asti pois ihan miten halajaa.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Originally posted by Bassojuu tuli kaikki irrotettua mutta tuli pieni pulma eipä lähe irti.... mikä on toi ihmeen tuki homma ja miten se irtoo....Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by nullzweiEntäs ekvaattorin eteläpuolella
(jekku)Possuja ja Bemareita
Comment
-
Comment