Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diesel pumppu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Erwin
    Newbiemmer
    • Jan 2006
    • 7

Diesel pumppu

Noniin sielun toverit... Tarvitsisin apuanne... Minulla on menossa autostani dielsel pumppu hajalle jotein tarvitsin uuden/käytetyn pumpun. Autoni malli on 325 tds e36

Jos voisitte kertoa mistä löytyisi pumppua niin laittakaa ihmeessa linkkiä....
  • veku
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6324
    • P-Pohjanmaa

varaosahaku.fi
    F11 M550D
    E39 M5
    F26 3.0 Da M-Sport
    E61 535D M-Sport

Comment

• Happo
      BTCF Member
      • Sep 2004
      • 922
      • Kauhajoki

Kun hankit uuden, niin hanki kunnostettu pumppu, jos meinaat autolla itse vielä ajella.
      Ford S-Max 2.0
      Kilpuri VW Golf III VR6
      ex:

F11 535d xdrive M-sport, E60 530ix M-Sport, F10 535d M-sport, E46 320d touring M-sport II, E34 525tdsa touring, E30 324td touring, E30 318i, M20B20

Comment

• raimo
        Bimmer Rookie
        • May 2003
        • 87
        • Tornio

joko sait pumpun vaihdettua? minulla ois kohta itsellä edessä samanlainen remontti... pitäis vain jostain löytää se ketjupyörän lukitus työkalu? kellään?
        ajattelin käyttää pumpun tuolla diesel setällä korjautuksella.

Comment

• jpeltoma
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2004
          • 600
          • pirkanmaa

Sen työkalun voi tehdä itekin...ketjupyörän kierre on tosin aivan kiinalainen. Ei ole vakio tuumanen eikä millinen. Uskomaton juttu mutta LVI - osista löytyy vastaava jenka. Se on nimittäin patteritermostaatin jenka! LVi liikkeistä löytyy termostaatin kierteelle menenvä messinkinen kansi jossa on lukitusruuvi (käytetään rappukäytävissä yms. jossa ei haluta että patteria ruuvaillaan). Tuohon kun juottaa pätkän putkea niin työkalu on valmis.

Ite tommosen joduin värkkään...
          __________________________________________________ ________________________
          Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎