millä olette tummennelleet noita takavaloja? itsellä on muutenkin musta auto niin kävisi hyvin tollaiset tummat valot siihen. eikä raskisi ostaa noita tehdastekoisia...
Ite oon ikkunantummennusspraylla vedelly omia valoja noista parista autosta.. vetää vaa ohuita kerroksia pari kappaletta. Tietty pitää puhdistaa huolella ensin.
Ja kyllä niitä on kytät monesti katellu, mut eipä oo vieläkää mitää sanonu.
ite oon laittanu lakan sekaan sopivasti mustaa maalia ja vetäny sen sit ruiskulla lamppuihin ni on tullu hyvä eikä huomannu katsastuksessakaan ja tulee kiiltävä pinta
taitaa mennä tohon spray-linjalle kun ei ole kunnon maalausvermeitä itsellä.. kahtoo nyt mitkä sätökset niistä syntyy! kunhan ensin löytää jostain päin kuopiota sitä sprayta! tietääkö joku hyviä liikkeitä kuopiosta mistä löytys?
motonetissä on tummennus-spray maalia ja jotkut vissiin ihan kalvolla, mutta mitä järkee?
Jep, Motonetistä löytyy sprayta, joka on tarkoitettu valojen tummenukseen. Kaksi kerrosta sitä ja sama sävy kuin alkuperäisissä tummissa. Testattu on. Ja on mennyt leimasta läpi.
taitaa mennä tohon spray-linjalle kun ei ole kunnon maalausvermeitä itsellä.. kahtoo nyt mitkä sätökset niistä syntyy! kunhan ensin löytää jostain päin kuopiota sitä sprayta! tietääkö joku hyviä liikkeitä kuopiosta mistä löytys?
ad-varaosilta kuopiosta ostin ite punasta motipin spraytä,hintaa sillä oli 5,90€,näky siellä olevan mustaakii,loppu tulos oli sillä ainakii omasta mielestä hyvä
e39 M5
ex:e36 M3 sedan -96
ex:e30 335 4d M-technic II
Ikävä asia vaan että jos joku ajaa sun perään niin et saa välttämättä vakuutusyhtiöltä korvauksia mikäli itse tummennetut valot=laittomat... ja jos ne huomataan.
spräyllä, mutta ainaki tuossa tuttu tummenti omasta autostaa takavalot, silleen SOPIVASTI että niistä tuli ihan tummut mtutei mitkää ihan mustat kuitenkaa eikä oo tarvinnu vaihella.
Kun kuitenkin muistaa että ne "vähän vain tummennetutkin" on ihan yhtä laittomat kuin säkkimustiksi sutatutkin. Se että katsastusinssi ei maalailuun reagoisikkaan, ei tee valoista yhtään laillisempia juuri siinä tilanteessa että joku jysäyttää peräipeilin sisään ja korvaavan vakuutusyhtiön tarkastaja huomaa maalaillut takavalot. Vasta tässä tilanteessa tulee punnittavaksi ne lopulliset säästöt valojen "tinttaamisesta".
Comment