Eli e36 320 coupe on muutettu 325:ksi vm 93 tarttis saada tollanen moottorin päästöarvo todistus.. mistä sellasen vois saada helposti? äkkipikaisesti ohjeita! Voi laittaa ihan privaankin ni huomaan nopeesti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottorin päästöarvo todistus
Collapse
X
-
Taidat mun käsityksen mukaan tarvita moottorin päästöluokka papereita? Jos niitä, alustanumerolla saa merkkiliikkeestä auton omat, jonka jälkeen uuden moottorin on oltava päästötasoltaan vastaava tai parempi, kuin vanha moottori. Sitten kyselemään moottrin myyjältä esim. auton alustanumeroa, josta moottori purettu, ja näyttämään konttorille nuo molemmat paperit.
Comment
-
-
Originally posted by 335jesseTaidat mun käsityksen mukaan tarvita moottorin päästöluokka papereita? Jos niitä, alustanumerolla saa merkkiliikkeestä auton omat, jonka jälkeen uuden moottorin on oltava päästötasoltaan vastaava tai parempi, kuin vanha moottori. Sitten kyselemään moottrin myyjältä esim. auton alustanumeroa, josta moottori purettu, ja näyttämään konttorille nuo molemmat paperit.
tota mä hain.. mutta ongelmii on tullu ku kyseinen auto on metallin kierrätyksessä ja sitä runkonumeroa ei saa enää.. siit on tullu kauheet ongelmat vaa ja aattelin et jos sen jotain muuta kautta sais.Harrastepaholainen 335d:
Räyskäkä 1/4 mailia:12.553
Kiikala 1/4 mailia: 12.357s 186km/h
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31Saisikohan "vaihtomoottorin" valmistusnumeron avulla mitään selville merkkiliikkeessä?
Kiitos neuvoista tähän asti. Lisää saa myös laittaa.Harrastepaholainen 335d:
Comment
-
-
Originally posted by makeclicktota mä hain.. mutta ongelmii on tullu ku kyseinen auto on metallin kierrätyksessä ja sitä runkonumeroa ei saa enää.. siit on tullu kauheet ongelmat vaa ja aattelin et jos sen jotain muuta kautta sais.
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by KyytsisEikö siitä luovuttajasta ole sitten enää edes rekisterinumeroa, vanhaa rekisteriotetta, vakuutuskirjaa tms. lappua jäljellä? Niissä on kaikissa valmistenumero näkyvissä, niin ei juuri haittaa että auto on tonnikalatölkkeinä...
t.Ville
Niinpä.. Noita yrittäisin udella myyjältä mutta hankalalta näyttää ku ei saa sitä kiinni.Harrastepaholainen 335d:
Comment
-
Comment