Kyllä mä täysin tuon ohjeen mukaan toimin, paitsi että yritin virtaa antaa suoraan akusta ja toimin ihan samalla lailla myös siitä Corollasta virtaa antaessani. Ero oli vaan siinä, että Corollan avulla Vito käynnistyi kuin palmun alta ja Bemarista virtaa antaessani akku ei juurikaan jaksanut pyörittää, vaikka Bemarin akku on isompi ja virtaa siinä tuntuu hyvin riittävän. Vein nimittäin Viton takaisin hallille eilen illalla ja Bemari vuorokauden pakkasjakson jälkeen helposti käymään.
Mitään ei tuntunut hajonneen ainakaan vielä, mutta kyllä mä nyt taidan antaa noi virranantohommat jollekkin muulle. Tossa työkaveri puhui, että häneltä oli hajonnut Lagunasta ensin rengaspainevaroitin, sitten hiljakseen ajotietokone ja lopuksi koko mittaristo ja ainakin huoltomies oli sanonut tuon johtuvan todennäköisesti juuri virran antamisesta toiselle autolle. On tuo vähän turhan riskaabelia antaa virtaa toiselle, jos sillä on mahdollista saada itselleen parin tonnin lasku.
Mitään ei tuntunut hajonneen ainakaan vielä, mutta kyllä mä nyt taidan antaa noi virranantohommat jollekkin muulle. Tossa työkaveri puhui, että häneltä oli hajonnut Lagunasta ensin rengaspainevaroitin, sitten hiljakseen ajotietokone ja lopuksi koko mittaristo ja ainakin huoltomies oli sanonut tuon johtuvan todennäköisesti juuri virran antamisesta toiselle autolle. On tuo vähän turhan riskaabelia antaa virtaa toiselle, jos sillä on mahdollista saada itselleen parin tonnin lasku.
Comment