Announcement

Collapse
No announcement yet.

FK valojen korkeussäätö

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RCW
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2005
    • 363

FK valojen korkeussäätö

Käykö e36 alkuperäisten valojen korkeudensäätö moottori noihin FK:n angel eyeseihin?
    mulla alk. -92 autosta ja tuntuu ihan liian pitkiltä noi sauvat, eivät mene paikalleen, tai ainakaan jää sinne, vai enkö mä vaan tajua jotain?
    Konichiwa, Bitchez!

It's the name they say it's running the game
  • Rasmus
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1130
    • Varsinais-Suomi

Originally posted by RCW
    Käykö e36 alkuperäisten valojen korkeudensäätö moottori noihin FK:n angel eyeseihin?
    mulla alk. -92 autosta ja tuntuu ihan liian pitkiltä noi sauvat, eivät mene paikalleen, tai ainakaan jää sinne, vai enkö mä vaan tajua jotain?
    sä et vaan osaa kyllä niitten pitäis sinne sopia. muljaat vaan niitä aikasi niin kyllä ne sinne menee.. tämä kannattaa tehdä kun umpiot ovat vielä irti..
    ja samalla kun ne on irti vielä niin tiivistä ne valot ja vilkut samalla.. keräävät kosteutta 99,8% varmuudella jos et näin tee.

Comment

• RCW
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2005
      • 363

no valot oon tiivistänyt jo kyllä.
      mutta ei ne vaan tunnu menevän, autosta säädetty ne sauvot lyhyimmilleen, vaikka eihän ne montaa milliä liiku. silti ne on varmaan sentin liian pitkät, työntää heijastimet ihan eteen, eikä ne jää sinne kuppeihinsa kun korkin laittaa kiinni.
      Konichiwa, Bitchez!

Comment

• Rasmus
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2005
        • 1130
        • Varsinais-Suomi

Originally posted by RCW
        no valot oon tiivistänyt jo kyllä.
        mutta ei ne vaan tunnu menevän, autosta säädetty ne sauvot lyhyimmilleen, vaikka eihän ne montaa milliä liiku. silti ne on varmaan sentin liian pitkät, työntää heijastimet ihan eteen, eikä ne jää sinne kuppeihinsa kun korkin laittaa kiinni.
        outoa.. sit ei osaa neuvvoa

Comment

• RCW
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2005
          • 363

onko noissa tangoissa muuten mitään kierresäätöä?
          että käsin saisi vielä säädettyä sitä lyhyemmäksi?
          Konichiwa, Bitchez!

Comment

• Stiffi
            Bimmer Rookie
            • Jul 2005
            • 181

Aijaa..voiko noihin enkelihin siirtää korkeuden säädön orkkis valoista
            mä oon luullu aina et se on jokin kohtuu modaus juttu..uus malli kenties tullu ?
            Ex: e30 316 -88,e36 320 -96, e39 523ia -00,e34 520i Nyt e39 530i m-sport

Comment

• RCW
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2005
              • 363

no ilmeisesti on melkoinen modaus kun ei noi mulla ainakaan käy mitenkään tohon valoon. orkkismoottorin tanko on n. sentin liian pitkä käydäkseen tohon.
              ehkä noi sit eroaa vuosimallien myötä.
              eihän niitä tietysti pakko ole sinne edes tunkea, mutta jos niistä joskus jotain hyötyä olisi.
              pakolliseksi ne tulee vasta 94 vuosimallissa.
              Konichiwa, Bitchez!

Comment

• A^A
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2006
                • 2168
                • Seinäjoki

Itellä kans ensi näytti ettei mee millään mutta pienehköllä voiman käytöllä lopuksi kuitenki meni ja toimi normaalisti
                EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91

Comment

• tagagummi
                  Bimmer Rookie
                  • Jun 2005
                  • 156
                  • kännykkä town

Se tappi lähtee orkkisvaloista ihan vetämällä mutta ei mee samalla tavalla niihin tarvikevaloihin kun vastakappale on muodoltaan erilainen.
                  En fk:n valoista tiiä mutta laadukkaamissa tarvike valoissa ottaa sen pitkien takana olevan kannen pois ( neljä ruuvia ), ja asentaa kärkipihdeillä sen tangon plottipään sinne pesään sivusuunnasta.
                  Vähän taas tuli vaikeest selitettyy mut just yhet valot asensin ja tollai tein.
                  Hantin puolen säätö on tosin ihan hiton tarkkaa hommaa jos autossa on ilmastointi, ku se plotti on edessä mut siin pitää pitää vaan käyttää kekseliäisyyttä niin kyllä sen sinnekin saa.

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎