minkäslaista suodatinta on ihmiset laittaneet? onko tuossa M20B25 koneessa kuumalanka ilmamäärämittari vai? olen kuullut että kuumalankasysteemiin ei saisi laittaa liian virtaavaa kun menee muuten mittari sököks.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
325i vapaavirtaus suodatin
Collapse
X
-
Ittellä vähän ois sama tilanne ton kakskasin kanssa. Entinen omistaja on siihen bilteman suodattimen laittanu ja alkaa oleen aika tukkonen/vanha toi suodatin. Kannattaako panostaa esim. green kartiosuodattimeen joka menee orggis koteloon, vai haenko varaosaliikkeestä suodattimen (bilteman suodatinta en hae)?
Lähinnä ajattelen käyttöiän puolesta.Last edited by zener; 05-03-2006, 19:34.
Comment
-
-
K&N paneeli suodatinta vakio koteloon suosittelen....Audi A4 2.8l quattro -96 S-line
-----------------------------
VW Golf GTI -01 Exclusive, Golf GTI -96
BMW 523i e39 -96, 328iM e36 coupe -97, 325iM e36 coupe -92, 535i e34 -89, 535i e28 -87
Subaru Impreza GT MY96, Legacy 2.5 GX AWD MY97
Ford Sierra Cosworth Sapphire -90
Comment
-
-
On esim K&N:llä "intake-kittejäkin" Eli kartiosuodatin ja siihen putki mikä ohjaa puskurin alapuolelta tai puskurista kylmää ilmaa suoraan filtterille. Tällöin sen alkuperäsen kotelon voi jättää pois. Ja tulee pelkällä filtterin vaihdolla niin hyvät äänet (mureat), että voi jättää sen pärinäputkistonkin asentamattta.I Believed I Would Die.
Comment
-
-
Originally posted by ZoMbiEM20 on ilmamäärämittari ,ei kuumalanka. Parhaiten taitaa toimia ilman isompaa projektointia sellainen vakiokoteloon tuleva paneelisuodatin.
Kartiosuodatin on pakko koteloida, jotta se saa kylmää ilmaa/teho edes pysyy samana vakion kanssa.
Mulla on kartiofiltteri vastaan vakio "mustaa valkoisella", eli dynolaput!
Kartiofiltterillä tehot TIPPUIVAT -10hv ja vääntö -50nm 3000rpm:n kohdalla.
Comment
-
-
Originally posted by mika68E36 328i/BMC Power F1 tuplakartio.
Siis tehot 192hv "teho" filtterillä ja 204.3hv vakiolla!
Oudointa tuossa oli se 50Nm tiputus 3000rpm:n kohdalla!
Comment
-
Comment