Tossahan toi tulikin jo otsikossa. Mietin että vetelisikö pumppu viimeisiään kun tuntuu että polttoaineen seassa tulisi välillä ilmaa tai ei paineet riittäisi. Eli lähtee kohtalaisen hyvin käyntiin mutta hetken kun on ajanut niin tuntuu että ei ole yhtään voimaa koneessa, sitten hetken kun antaa mennä niin rupeaa nytkähdellen keräämään kierroksia ja sitten alkaa käymään normaalisti. Välillä saattaa voida ajaa useita kilometrejä ennekuin mitään oireilee ja välillä pari sataa metriä. Mitään merkitystä ei ainakaan tunnu olevan naftan määrällä tankissa, paitsi jos melkein tyhjä (niin että varatankin valo syttyy). Silloin yleensä hyytyy eikä lähde käyntiin ennenkuin kaataa muutaman litraa naftaa tankkiin. Toki tätä ongelmaa on kieretty tankkaamalla auto kun on vielä varttitankki jäljellä
Mutta nyt alkaa tuntua sille että toi vessa jättää vielä joku pakkasaamu tielle niin pitäis kait tehdä jotain.
Eli vaihdanko suoraan siirtopumpun vai johtuukohan jostain muusta?

Mutta nyt alkaa tuntua sille että toi vessa jättää vielä joku pakkasaamu tielle niin pitäis kait tehdä jotain.
Eli vaihdanko suoraan siirtopumpun vai johtuukohan jostain muusta?
Comment