Announcement
Collapse
No announcement yet.
nelivetoja
Collapse
X
-
wanha
Sama video on jo kertaalleen täällä + paljon vääntöä Audi vs. Bemari...
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=59762Oli miten oli mutta näin on
Comment
-
-
oishan toi bmw tonne noussut kun ois vaan jenkaa antanut. ehkä ei ihan ylös mutta pitemmälle kuin tuon 20m, jos se kuski ei olisi jarruttanut sitä kiinni siihen patille. toi audi myös ottaa lähdössä paljon enemmän vauhtia mitä muut autot.
taitaa olla audin oma tekemä uutisointi...Konichiwa, Bitchez!
It's the name they say it's running the game
Comment
-
-
No täällähän boardilla on juttu justiinsa tuosta X5.n onnettomasta etenemiskyvystä,joten siinä ei tuskin ole mitään järkättyä.
Audissa vaan on paras neliveto ellei testi muuta tulevaisuudessa osoita.
Edit: tuossa http://www.btcf.fi/forum/showthread....light=neliveto
Comment
-
-
Tätä nimenomaista pätkää on netissä vatvottu paljon ennenkin ja tultu siihen tulokseen että taitaa olla lavastus kyseessä. Tähän johtopäätökseen on erityisesti tultu seuraavien seikkojen perusteella:
1) Audi Allroadin nousu on leikattu keskeltä. Audi meinaa jäädä lähes samoille sijoille 330xi:n kanssa, mutta video leikkaakin keskeltä toiseen kameraan(tai uuteen yritykseen) jossa Audilla on merkittävästi enemmän vauhtia ja on sivusuunnassa ihan eri kohdassa rinnettä.
2) Audi näyttää olevan ainoa jota ajetaan ilman traction controllia. Tilanteessa jossa kaikilla pyörillä on aivan yhtä hyvä tai huono pito(kuten esim. tasoitetussa laskettelurinteessä) on eri järjestelmien ainoa keino painaa jarrua joka on todella myrkkyä vähänkään pehmeässä lumessa. Tästä kertoo myös se ettei 330xi näyttänyt missään vaiheessa saavan edes kunnolla kierroksia koneeseen. Toisaalta myös X5:sen "toiseksi paras" tulos saavutettiin runnomalla voimalla raa-asti traction controllia vastaan.
PS: Tosin eipä ole bemarin tuolloinen neliveto varmaan ihan tuota käyttöä silmällä pitäen tehty. Vaikka joku minua voisikin bemaristiksi sanoa, en silti miettisi kahdesti minkä noista valitsisin jos tuon mäen päälle tarvitsisi oikeasti päästä.
PS2: Clippi taisi olla niin vanha että Volvossakin oli vanha Tracs+ ja visko vielä käytössä joka näkyy aika hauskasti lähes olemattomana takapyörin sutimisena(=vetona).
Comment
-
-
Kyllä se neliveto vaan aika uskomattomasti vetää, sukulaisukko oli livauttanut viime viikolla volvonsa reilun metrin syvään ojaan, auto ihan kyljellään siellä ja toinen takarengas ilmassa. Aattelin et koitetaan Skylinellä kiskaista ihan piruuttaan, ensin takaperin ja lähti liikkeelle, kynsi kyljellään siellä ojan pohjalla jonkun 15m muttei noussut ylös, etuperin uusi yritsy ja nokka pomppasi tielle. Toi ois oikeesti tarvinnu saada videolle, en olis itsekään ikinä uskonut.E70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
Comment
-
-
Originally posted by MikkoVKyllä se neliveto vaan aika uskomattomasti vetääEioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
-
Originally posted by MeisseliJup, en minäkään olisi aikoinani uskonut, että E30 joka on peilijäisellä jääradalla (alla ihan tavalliset nastakumit), vetää hankeen mahastaan kiinni jääneen E21:n takaisin radalle. Mutta niin vaan tuli, eikä tehnyt edes tiukkaa.
535d M-sport -07
Ex 530d M-sport touring -02 235hv/570nm
325ix turbo -88 (projekti)
Comment
-
Comment