Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia Eber-lämmittimistä bensakutosissa ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • teropa
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 3855
    • Oulu

Kokemuksia Eber-lämmittimistä bensakutosissa ?

Moro,

Minkäslaisia kokemuksia teillä on Eberspächerin bensalämmitimistä noissa bemarin bensa-kuutosissa? Itse sain tarjouksen Eberin mallista B4WSC.

Edellisessä autossa oli Webasto, niin en oikein lämpene ajatukselle pelkästä lohkolämmittimestä (jota sitäkään ei vielä ole...). Kaukosäätönen eeberi olis makia .

Tero
    Last edited by teropa; 09-03-2006, 15:08.
    E60 520dA M-sport
    ---Ex
    E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
    E90 330iA, 325iA, 320dA
    E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
    E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

PPL(A)
  • Rapamaha
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 683
    • -

Originally posted by teropa
    Moro,

Minkäslaisia kokemuksia teillä on Eberspärcherin bensalämmitimistä noissa bemarin bensa-kuutosissa? Itse sain tarjouksen Eberin mallista B4WSC.

Edellisessä autossa oli Webasto, niin en oikein lämpene ajatukselle pelkästä lohkolämmittimestä (jota sitäkään ei vielä ole...). Kaukosäätönen eeberi olis makia .

Tero
    No mulla on ollut omassa hiacessa jälkiasennettu eberi reilut kolme vuotta, ihan ok varuste jos auto on yöt ulkosalla. Akkua syö niin perkuleesti, suosittelen lisälaturin asentamista samalla kertaa. Mikään 100% varma tuo eberikään ei ole ollut lähtemään käyntiin, vaikka on koitettu säännöllisesti käytää myös lämpimänä vuodenaikana. Vähän siinä ja siinä onko ollut hintansa väärti.

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎