Elikkäs auto on 316 1.8 weberin korvaus kaasarilla..
Ongelmia oli kasapäin.. auto nyki melkein koko kaasualueella.. ainoastaan silloin ei nykinyt kun oli kaasu pohjassa..
No en perehtynyt vielä kovin paljoa ongelmaan vaan vaihdoin vanhan takapöntön sport-vaimentimeen kun olin sellaisen ostanut ja ajattelin perehtyä ongelmaan paremmin sen jälkeen..
No kun pönttö oli vaihdettu ei näitä ongelmiakaan enää ollut!! käynti oli paljon tasaisempaa ja nykimisestä ei tietoakaan
Eli onko edes mahdollista että vanha vaimennin olisi ollut niin tukossa että se vaikuttaa jo koko auton käyttäytymiseen.. uudella pöntöllä vääntökin parani..
Vai onko tämä jonkun sortin "ihmeparantuminen"?
Ei olisi luullut että pelkkä takapönttö vaikuttaisi asiaan niin paljon..
Ongelmia oli kasapäin.. auto nyki melkein koko kaasualueella.. ainoastaan silloin ei nykinyt kun oli kaasu pohjassa..
No en perehtynyt vielä kovin paljoa ongelmaan vaan vaihdoin vanhan takapöntön sport-vaimentimeen kun olin sellaisen ostanut ja ajattelin perehtyä ongelmaan paremmin sen jälkeen..
No kun pönttö oli vaihdettu ei näitä ongelmiakaan enää ollut!! käynti oli paljon tasaisempaa ja nykimisestä ei tietoakaan
![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Eli onko edes mahdollista että vanha vaimennin olisi ollut niin tukossa että se vaikuttaa jo koko auton käyttäytymiseen.. uudella pöntöllä vääntökin parani..
Vai onko tämä jonkun sortin "ihmeparantuminen"?
Ei olisi luullut että pelkkä takapönttö vaikuttaisi asiaan niin paljon..
Comment