Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiksaria pääkaupunkiseudulla?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pyroz
    BTCF Member
    • Nov 2002
    • 6746
    • PK-seutu

    #16
    Originally posted by FlyingFinn
    Näkyykö pinnassa myllytyksen jäljiltä pyörrejälkiä tai "hologrammia" kirkkaassa kohtisuorassa valossa ja eri kulmista katsottuna? Voi tietysti näillä auringonpaisteilla olla hiukka hankala sanoa mutta jos auto vaikka seisoo jonkun lampun alla. Minkäs värinen se sun auto on?
    Auto on metallihohto violetti (Daytona Violett). Pyörrejälkiä en ole löytänyt. Siltä osin kyllä loistavaa jälkeä tekivät. Mitään superbling bling kiiltävää pintaa ei kuitenkaan tullut, mutta sehän nyt on vahauksesta kiinni. Kovavahan pintaan vetivät. (Presto)
    S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

    Comment

    • FlyingFinn
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2005
      • 651

      #17
      Originally posted by pyroz
      Auto on metallihohto violetti (Daytona Violett). Pyörrejälkiä en ole löytänyt. Siltä osin kyllä loistavaa jälkeä tekivät. Mitään superbling bling kiiltävää pintaa ei kuitenkaan tullut, mutta sehän nyt on vahauksesta kiinni. Kovavahan pintaan vetivät. (Presto)
      O.k. eli suht' vaativa väri sekin. Juu, pääasiahan tuossa on että kaikki hiusnaarmut ja vähän isommatkin häviävät eli pinta on yhtä virheetön kuin maalauksen jäljiltä. Kiiltoa siihen saa sitten ihan varmasti lisää kun vaan pohja on kunnossa. Kiitos paljon tiedoista, ehkäpä nyt uskallan roudata oman E90:n tälle kaverille fiksattavaksi.

      Comment

      • FlyingFinn
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2005
        • 651

        #18
        Ai niin, piti vielä kysyä, miltä se paikka vaikutti? Onko tallissa tarpeeksi valoa esim. erillisiä halogeenejä vai pelkästään loisteputkia katossa? Valaistushan on ensiarvoisen tärkeää kunnollisen pinnan aikaansaamiseksi.

        Comment

        • pyroz
          BTCF Member
          • Nov 2002
          • 6746
          • PK-seutu

          #19
          Originally posted by FlyingFinn
          Ai niin, piti vielä kysyä, miltä se paikka vaikutti? Onko tallissa tarpeeksi valoa esim. erillisiä halogeenejä vai pelkästään loisteputkia katossa? Valaistushan on ensiarvoisen tärkeää kunnollisen pinnan aikaansaamiseksi.
          En muista paikan valojen sijoittelua jne, mutta kyllä siellä aika valoisaa oli. Eiköhän sinne uskalla E90:n viedä. _Muutaman_ sellaisenkin on jo ko. firma hoidellut
          S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

          Comment

          • Stone
            BTCF Member
            • Jan 2005
            • 4074
            • Helsinki

            #20
            Ne pyörre jäljet erottuu viim. auringon valossa jos niitä on!! Ilomoittelehan miltä näyttää kun seuraavankerran kattelet autoa paisteessa. Silloinkin näkyy juuri kun itse olet auton ja auringon välissä Niin katse siis autoon päin
            E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
            VW Pornstarter (työjuhta)
            Dodge RAM Cummins (venejuhta)
            Finnmaster T8







            Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

            Comment

            • Stone
              BTCF Member
              • Jan 2005
              • 4074
              • Helsinki

              #21
              Originally posted by FlyingFinn
              Ai niin, piti vielä kysyä, miltä se paikka vaikutti? Onko tallissa tarpeeksi valoa esim. erillisiä halogeenejä vai pelkästään loisteputkia katossa? Valaistushan on ensiarvoisen tärkeää kunnollisen pinnan aikaansaamiseksi.
              Niin siis parhaan tuloksen saa jos valotus ei ole toteutettu kirkkailla loisteputkilla vaan kohdevaloilla. esim. halogeeni...
              Tietenkin perusvalaistus voi olla putkilla, mutta ei saa olla mikään maalaamo valaistus vaan mieluummin hieman "hämärä"!!! Toisaalta sama se miten sen tekee ja missä kunhan tulee hyvä
              E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
              VW Pornstarter (työjuhta)
              Dodge RAM Cummins (venejuhta)
              Finnmaster T8







              Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

              Comment

              • Leba
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 2101
                • Espoo

                #22
                Originally posted by FlyingFinn
                Juu, pääasiahan tuossa on että kaikki hiusnaarmut ja vähän isommatkin häviävät eli pinta on yhtä virheetön kuin maalauksen jäljiltä.
                Näissä asioissa olen joutunut riitelemään muutaman asiakkaan kanssa, kun on tuotu sellainen auto työstettäväksi, mistä ei ole ollut mahdollisuutta saada läheskään kaikkia naarmuja työstettyä täydellisesti. Sitten ollaan vängätty, kun auton pitäisi olla kuin "vasta maalattu" ja alennuksia ollaan pyytelemässä Itseäni ainakin kiinnostaisi, mikä sun autossa on lähtökohta. Jos sulla on kuvia laittaa maalipinnasta, etenkin sen kauneusvirheistä, niin olisi helpompi saada käsitystä siitä, että saako siitä edes vasta maalatun näköistä
                Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

                Comment

                • Robi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2002
                  • 7606
                  • Vantaa

                  #23
                  Originally posted by FlyingFinn
                  O.k. eli suht' vaativa väri sekin. Juu, pääasiahan tuossa on että kaikki hiusnaarmut ja vähän isommatkin häviävät eli pinta on yhtä virheetön kuin maalauksen jäljiltä. Kiiltoa siihen saa sitten ihan varmasti lisää kun vaan pohja on kunnossa. Kiitos paljon tiedoista, ehkäpä nyt uskallan roudata oman E90:n tälle kaverille fiksattavaksi.
                  Ehkä sä uskallat kun ne tekee kaikki BMW Suomen autotkin sekä osan pk-seudun BMW liikkeiden esittelyautoista. Mitä itse olen nähnyt noita hedän tekeleitään niin erittäin hyvää jälkeä tekee.
                  Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
                  Tiedustelut priva tai 0452210069

                  Current
                  E61 530d
                  E39 530d
                  E39 520iA
                  E46 330xd
                  E28 528i

                  Comment

                  • FlyingFinn
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2005
                    • 651

                    #24
                    Originally posted by Stone
                    Niin siis parhaan tuloksen saa jos valotus ei ole toteutettu kirkkailla loisteputkilla vaan kohdevaloilla. esim. halogeeni...
                    Tietenkin perusvalaistus voi olla putkilla, mutta ei saa olla mikään maalaamo valaistus vaan mieluummin hieman "hämärä"!!! Toisaalta sama se miten sen tekee ja missä kunhan tulee hyvä

                    Juurikin näin.

                    Comment

                    • FlyingFinn
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2005
                      • 651

                      #25
                      Originally posted by Leba
                      Näissä asioissa olen joutunut riitelemään muutaman asiakkaan kanssa, kun on tuotu sellainen auto työstettäväksi, mistä ei ole ollut mahdollisuutta saada läheskään kaikkia naarmuja työstettyä täydellisesti. Sitten ollaan vängätty, kun auton pitäisi olla kuin "vasta maalattu" ja alennuksia ollaan pyytelemässä Itseäni ainakin kiinnostaisi, mikä sun autossa on lähtökohta. Jos sulla on kuvia laittaa maalipinnasta, etenkin sen kauneusvirheistä, niin olisi helpompi saada käsitystä siitä, että saako siitä edes vasta maalatun näköistä
                      Kyllä ne virheet on sitä luokkaa ettei niistä valokuvaa saa. Erittäin pieniä siis. Mitä firmaa edustat? Olen melko varma että nämä kaikki saa pois mutta ehkä odotan vielä kuitenkin hetken ennen kuin auto myllytetään. Kerään siihen lisää virheitä

                      Comment

                      • FlyingFinn
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2005
                        • 651

                        #26
                        Originally posted by Robi
                        Ehkä sä uskallat kun ne tekee kaikki BMW Suomen autotkin sekä osan pk-seudun BMW liikkeiden esittelyautoista. Mitä itse olen nähnyt noita hedän tekeleitään niin erittäin hyvää jälkeä tekee.
                        Hyvä tietää vaikka niissä esittelyautoissakin on kyllä näkynyt aika luvattoman huonoa maalipintaa siis uudeksi ja vielä esittelyautoksi.

                        Comment

                        • FlyingFinn
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2005
                          • 651

                          #27
                          Sen verran pitää vielä sanoa että fiksarilla on syytä olla epäkeskokone ennen kuin suostun autoni antamaan käsittelyyn. Siihen en jaksa luottaa että pyörivällä laitteella tulisi kunnollista jälkeä vaikka olisi millainen ammattilainen puikoissa.

                          Comment

                          • f1zz
                            GTi:stä tuttu
                            • Sep 2003
                            • 1469
                            • Veikkola

                            #28
                            Juttujesi perusteella taidat olla oikea pesufirman unelma-asiakas

                            Comment

                            • -JMV-
                              BTCF Member
                              • Feb 2005
                              • 840
                              • Etelä-Pirkanmaa

                              #29
                              Originally posted by FlyingFinn
                              Sen verran pitää vielä sanoa että fiksarilla on syytä olla epäkeskokone ennen kuin suostun autoni antamaan käsittelyyn. Siihen en jaksa luottaa että pyörivällä laitteella tulisi kunnollista jälkeä vaikka olisi millainen ammattilainen puikoissa.
                              jaa..aina oon myllyttäny normi koneella ja ei kyllä mitään valittamista ole ollut Perusteletko vähän väittämääsi ja opettele vielä tuo quete:n käyttö
                              F82 harraste

                              Comment

                              • Odeq
                                Bimmer Fanatic
                                • Jan 2003
                                • 341
                                • Espoo

                                #30
                                Esittelyautothan pestään yleensä harjakoneessa joten sekään ei ole mikään paras keino naarmujen kannalta. mutta hyvä valaistus on suht tärkeetä tossa myllytyksessä.
                                __________________________________________
                                Bmw 330d
                                Rumblebee

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎