Tollanen 88tkm ajettu M3 on Nettiautossa hintaan 50keur, taisi kylläkin olla siellä jo viime syksynä, mutta en jaksa muistaa paljon silloin maksoi. No anyway, M3:sta on tehnyt mieli jo pitkään ja näyttäis noi hinnatkin jo liikkuvan siedettävällä tasolla.
Mikäs on homman noiden kanssa, kannattaako tollaista 88tkm ajettua edes harkita, vai pitääkö lompakon alipaineesta välittämättä ostaa uudempi jos haluaa keskittyä mekkaamisen sijasta ajamiseen?
Engelsmannit huutelee, että lukkoa/perää saa noissa uusia jatkuvasti ja kiertokankien laakeritkaan pitkään kestä? Mitäs muuta tollasesta tyypillisesti hajoaa?
Niin ja kuka on Jugi/Yugi jonka puoleen kehotettiin kääntymään jos haluaa pitää ämmän kunnossa?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle..._car=654713&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_vehicle_type=@id_make=8@id_mo del=108@id_car_type=@id_fuel_type=@id_gear_type=@p from=@pto=@yfrom=@yto=@search=Hae
Mikäs on homman noiden kanssa, kannattaako tollaista 88tkm ajettua edes harkita, vai pitääkö lompakon alipaineesta välittämättä ostaa uudempi jos haluaa keskittyä mekkaamisen sijasta ajamiseen?
Engelsmannit huutelee, että lukkoa/perää saa noissa uusia jatkuvasti ja kiertokankien laakeritkaan pitkään kestä? Mitäs muuta tollasesta tyypillisesti hajoaa?
Niin ja kuka on Jugi/Yugi jonka puoleen kehotettiin kääntymään jos haluaa pitää ämmän kunnossa?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle..._car=654713&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_vehicle_type=@id_make=8@id_mo del=108@id_car_type=@id_fuel_type=@id_gear_type=@p from=@pto=@yfrom=@yto=@search=Hae
Comment