Announcement

Collapse
No announcement yet.

sytytys järjestys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pts
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 478
    • nummela

    sytytys järjestys

    mikä on -87 325 sytytys järjestys?
    bmw e30 823hv/860nm
    1/4mile 8.9/247
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    #2
    1-5-3-6-2-4

    Tämä sama lukee myös imusarjassa: Z-folge = Zündfolge = sytytysjärjestys
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • Freak
      BTCF Member
      • Apr 2003
      • 2558
      • .

      #3
      Originally posted by pts
      mikä on -87 325 sytytys järjestys?
      1-5-3-6-2-4
      Last edited by Freak; 18-03-2006, 19:37. Reason: Myöhässä kuten aina!
      Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

      Vanha Uuden liiton mies...

      Comment

      • ankkuli
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2003
        • 938
        • Hyvinkää

        #4
        Originally posted by Tappu
        Sytytysjärjestys on helppo muistaa... 15 liian nuori, 36 liian vanha ja 24 sopivan ikäinen
        näinhän se menee...
        Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

        Comment

        • Petteri75
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 2550
          • Kirkkonummi

          #5
          Täydellisen OT, vai onko sittenkään?

          Jossain amerikkalaisessa Hot Rod -lehdessä oli juttua sytytysjärjestyksen muuttamisesta (6-7 sylinterit tms), jossa oli ajettu dynossa 350cid-pikkulohkoa. Nopeasti luettuna (R-kioskin lehtihyllyllä.. ) oli pienen pientä tehonlisäystä ollut, mutta saman rahan voi käyttää myös yläkerran viimeistelyyn = saman verran voimaa lisää. Yhtä kaikki, mielenkiintoinen ajatus?
          BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

          Comment

          • Masinol
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2003
            • 988
            • "Turku"

            #6
            Originally posted by Petteri75
            Täydellisen OT, vai onko sittenkään?

            Jossain amerikkalaisessa Hot Rod -lehdessä oli juttua sytytysjärjestyksen muuttamisesta (6-7 sylinterit tms), jossa oli ajettu dynossa 350cid-pikkulohkoa. Nopeasti luettuna (R-kioskin lehtihyllyllä.. ) oli pienen pientä tehonlisäystä ollut, mutta saman rahan voi käyttää myös yläkerran viimeistelyyn = saman verran voimaa lisää. Yhtä kaikki, mielenkiintoinen ajatus?
            Mitenköhän tuo mahtoi olla tehty? Kun hyvä sen kipinän olisi puristustahdin päätteeksi tulla.... Taitaa vaatia vähän enemmän muutoksia kuin vain tulpanjohtojen keskenään vaihtaminen.. Eli nokka tai kampura menee väkisinkin vaihtoon . Ja miksiköhän siitä lisää tehoa tulee?
            Last edited by Masinol; 19-03-2006, 19:12.
            Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

            Comment

            • Petteri75
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2005
              • 2550
              • Kirkkonummi

              #7
              Originally posted by Masinol
              Mitenköhän tuo mahtoi olla tehty? Kun hyvä sen kipinän olisi puristustahdin päätteeksi tulla.... Taitaa vaatia vähän enemmän muutoksia kuin vain tulpanjohtojen keskenään vaihtaminen.. Eli nokka tai kampura menee väkisinkin vaihtoon . Ja miksiköhän siitä lisää tehoa tulee?
              Hyvä kysymys, ei tullut ostettua lehteä mutta ainahan näitä "juttuja" viri-piireissä on. Nokka-akselihan siinä vaihdettiin ja pakostihan moottorinohjaukseen muutenkin tulee muutoksia, mutta jos haluaa kokeila, niin eiköhän amerikanmoottorin saa osia vaikka postimyynnistä. Joka tapauksessa, mielenkiintoinen ajatus - pienillä asioillahan moottorinkehitys menee eteenpäin. Kuten esim. kaasutäytteisillä männänrenkailla..
              BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

              Comment

              • TheLoial
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2003
                • 1109
                • Helsinki

                #8
                Viri-piirit...


                Eiköhän samaan lopputulokseen pääse säädettävällä sytytykselläkin... ja paljon varmemmin.

                Comment

                • Masinol
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2003
                  • 988
                  • "Turku"

                  #9
                  Originally posted by TheLoial
                  Viri-piirit...


                  Eiköhän samaan lopputulokseen pääse säädettävällä sytytykselläkin... ja paljon varmemmin.
                  Mitä tarkoitat? Siis kyllähän sen sytytysjärjestyksen saa ihan miten vaan kun esim. vaihtelee johtojen paikkoja virranjakajassa, mutta jos kipinä tulee pakotahdin päätteeksi niin taitaa jäädä bensa palamatta siinä pytyssä.
                  Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎