Originally posted by Gifu
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kakkonen hävis
Collapse
X
-
Mulla kävi omassa autossa viimekesänä näin. Motarille lähdin kiihyttään kaverin kans kilpaa ja ko vaihdoin 3 keppinäytti et vaihde on päällä. laatikosta ei kuulunut mitään ylimääräistä. Mut ko paino kaasua niin se oli kuitenki muka vapaalla, 3 pois päältä ja uudestaan ja sama homma. Sit rysähti meni automaattisesti 4 ja ajelin suoraa talliin vehkeen. Vähän aikaa punoin keppiä ja kaikki vaihteet löyty mut kolmonen oli pimeä, kävin ajamassa ja ko tulin pihalle et ajan talliin niin loota jumiin. Taas ko punokeppiä niin vaihteita löyty sen verran että sain koslan talliin. Meni vaihteen siirtäjä halki ja pyrki laittamaan kahta vaihdetta pälle yht'aikaa. Paikallisessa varaosa liikkeessä myytiin ei oota. Ei kuulemma saanut mistään laatikonsisälle osia... No hakasin haaparannasta laatikon ko oli niin lähellä. Että tämmöstä....Ingman saa maidon maistumaan ja opel muovin ruostumaan
Comment
-
-
Lainataan tätä kun liittyy kuitenkin samaa vaihteeseen. Eli mulla tuntuu jonkulainen pykälä tossa ykköseltä kakkoselle vaihtaessa, välillä menee sulavasti ja välillä ei mene. Mietin vaan, jotta oisko siellä jotain menossa, että kannattaako tehdä jotain etukäteen, vai toivoa että aika hoitaa?
ALPINA B3 3.3 Coupe #211
ex. BMW 318 TI Compact -96 H&H Msport
If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death.
Comment
-
-
vaihoin just yhen ukon e36 325 lootan..oli jo toinen mist oli hävinny 2. vaihe..edellisee laatikkoo se oli joskus käyny kysyy uusii osii ni oisko ollu jonkuu 700€..oiskohan siin ollu kaikki 2.vaihteen synkron osat+ratas..ja nyt tää laatikko minkä vaihoin siihen oli ollu jossaa osatuonnis 600€..vaihtoo meni tupakkataukoinee n.4h yksin..
Comment
-
-
Originally posted by JamperiLainataan tätä kun liittyy kuitenkin samaa vaihteeseen. Eli mulla tuntuu jonkulainen pykälä tossa ykköseltä kakkoselle vaihtaessa, välillä menee sulavasti ja välillä ei mene. Mietin vaan, jotta oisko siellä jotain menossa, että kannattaako tehdä jotain etukäteen, vai toivoa että aika hoitaa?
Comment
-
Comment