Announcement

Collapse
No announcement yet.

.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

    .....

    .....
    Last edited by GOOFY; 20-11-2016, 20:22.
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

    #2
    .....
    Last edited by GOOFY; 20-11-2016, 20:22.
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

    Comment

    • kehveli
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 276
      • Lappeenranta

      #3
      bensan tulo tukkiutunut

      voi olla et sulla on bensa suodatin vaihdon tarpeessa, sen takia ei lähde heti käyntiin, voi olla et bensa pummpukin olis mennyt.

      eipä muuta tullut mieleen.

      Aika hankala kyllä määritellä, että mikä siinä sit oikeasti on vikana.
      Entiset autot: paljon malmikasoja ja sitten yks mersu ja föördi
      Nykyiset kehonliikuttimet: X5 3.0D, 325i

      Comment

      • Axum
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 4416
        • Kuopio

        #4
        Oiskohan vuoto bensa-linjassa, p*ska pumpun takaiskuventtiili tai paineen-säädin
        - E30 325i M52B28TU Cabriolet
        - E39 528ia
        - KUOPION PUTKIMIEHET -team
        - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

        Puretaan 520ia -97
        https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

        Comment

        • GOOFY
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2005
          • 4139
          • .

          #5
          .....
          Last edited by GOOFY; 20-11-2016, 20:23.
          E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

          Comment

          • himonussija
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2005
            • 392
            • Finland

            #6
            Mitäs jos mittailet ne anturit kylmänä ja kuumana, ilmoitat tulokset tänne ja katellaan sit lisää?

            Onks se muuten lämpötila-anturi myöskin, joka on ilmamäärämittarissa ennen läppää, sellanen hiiren paska lankojen päissä?

            Comment

            • GOOFY
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2005
              • 4139
              • .

              #7
              Originally posted by himonussija
              Mitäs jos mittailet ne anturit kylmänä ja kuumana, ilmoitat tulokset tänne ja katellaan sit lisää?

              Onks se muuten lämpötila-anturi myöskin, joka on ilmamäärämittarissa ennen läppää, sellanen hiiren paska lankojen päissä?
              no jos vähän valaiset kouluja käymättömälle että miten niitä mitataan ja millä ja missä ne anturit on ja montako niitä on ja mikä niistä on mikäkin...
              E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

              Comment

              • Tom1s
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2002
                • 669
                • .

                #8
                Originally posted by GOOFY
                no jos vähän valaiset kouluja käymättömälle että miten niitä mitataan ja millä ja missä ne anturit on ja montako niitä on ja mikä niistä on mikäkin...
                Eiköhän ne täältä foorumilta löydy haulla tai sitten haynesistä tms. netistä.

                Lähteekö auto kesäkuumalla myös käymään hyvin vai joutuuko sahaamaan?
                Entäs jos ajat auton kuumaksi ja koitat puolen tunnin päästä startata?
                Jos ei niin vuotavat suuttimet voisi olla vikana.
                F31 328i M-Sport

                Comment

                • GOOFY
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2005
                  • 4139
                  • .

                  #9
                  .....
                  Last edited by GOOFY; 20-11-2016, 20:25.
                  E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎