Hamann'in tahi Kellener'in aikaansaamaa BMW:n kehittämislaatua? Jonkun hepan ne kylläkin touhuillaan aikaansaavat,mutta minkä firman "tuunausten" laatuun voisi luottaa? ALPINAsta ja Wiesmann'ista on vähän omakohtaisia kokemuksiakin - eikä ole negatiivistä sanottavaa,mutta nämä ja muutkin värkkääjät kiinnostavat...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia esim. Hartge, Hamann laadusta
Collapse
X
-
Originally posted by huru-ukkoHamann'in tahi Kellener'in aikaansaamaa BMW:n kehittämislaatua? Jonkun hepan ne kylläkin touhuillaan aikaansaavat,mutta minkä firman "tuunausten" laatuun voisi luottaa? ALPINAsta ja Wiesmann'ista on vähän omakohtaisia kokemuksiakin - eikä ole negatiivistä sanottavaa,mutta nämä ja muutkin värkkääjät kiinnostavat...
No , joka tapauksessa luulin,että nuo joidenkin bemareiden ahterissa olevat Hartge,Hamann,Schnitzer,Kellener,ym merkit olisivat merkinneet ko. muutostenkin olemassaoloa ja kokemuksia niistä.
Ehkei sitten niin ole,vaan merkit ovat niitä "kannatusmerkkejä",kuten monet M3-laput ovat! Siispä täytyisi vain rohkaista mielensä ja tuoda täältä joku noista ihan aitona - istun nimittäin nyt Duisburgissa nettikuppilassa arpomassa lopullista ratkaisua,jolla sitten pitäisi pörähyttää rekka-shellille ACS-päivänä...
Täällä on muuten T-paitakeli...
Tämän voi muuten poistaa,kun ei tuottanut tulosta tietojen onkiminen..!
huru-ukko
-
-
Hartgehan on varmasti kaikkein rajuin. Mutta rajuimpia pelejä ei suomessa saa leimattua kun Hartge ei ole autonvalmistaja niinkuin Alpina. Esimerkiksi H50 voisi jäädä suomessa aika vähälle käytölle. Eikö Hamann oo joku "pilipali"tuning merkki?
Kerros mitäs eri vaihtoehtoja sulla on ja anna kansan päättääMobilessa on pari H50 myynnissä mutta luulen että sulla oli vähän muut mielessä..
BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Originally posted by RockwellHartgehan on varmasti kaikkein rajuin. Mutta rajuimpia pelejä ei suomessa saa leimattua kun Hartge ei ole autonvalmistaja niinkuin Alpina. Esimerkiksi H50 voisi jäädä suomessa aika vähälle käytölle. Eikö Hamann oo joku "pilipali"tuning merkki?
Kerros mitäs eri vaihtoehtoja sulla on ja anna kansan päättääMobilessa on pari H50 myynnissä mutta luulen että sulla oli vähän muut mielessä..
Hartge kiinnosti kovasti,mutta alkoi lopussa (avauduttuani vaihtoehdoista)tulla tuputtamisen maku sakso-von-ille,niin sinnepä jäi...
Hamann - vaikka sivut pullottavat pösöjä,kiinnosti sekin,muttei ylettänyt takataskun puolelle... sitten: ongelma on ohi ja ratkaisu selvinnee oikeammalta osastolta eli "souruumasta" - illan vanhetessa!
Comment
-
-
Originally posted by RockwellEikö Hamann oo joku "pilipali"tuning merkki?
Kaikilta yllä mainituilta firmoilta saa joko konepeltiin ja peräkontin luukkuun hienon merkin parilla kympillä tai jos rahkeet riittää niin 50 - 200 hevosvoimaa lisää pellin alle. Plus kaikkea muuta kivaa. Mutta se Hartge lätkä autossa ei vielä takaa yhtään mitään.Last edited by Juhis; 08-04-2006, 21:24.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by RockwellHartgehan on varmasti kaikkein rajuin. Mutta rajuimpia pelejä ei suomessa saa leimattua kun Hartge ei ole autonvalmistaja niinkuin Alpina. Esimerkiksi H50 voisi jäädä suomessa aika vähälle käytölle. Eikö Hamann oo joku "pilipali"tuning merkki?
Kerros mitäs eri vaihtoehtoja sulla on ja anna kansan päättääMobilessa on pari H50 myynnissä mutta luulen että sulla oli vähän muut mielessä..
en ole kyllä ihan varma mutta kuitenkin
Comment
-
-
Originally posted by JuhisJuu Hamann on sellainen "pilipali autotalli firma" jolla löytyy tuningia mm. Rolls Royceen, Lamborghiniin, Ferrariin jne..
Kaikilta yllä mainituilta firmoilta saa joko konepeltiin ja peräkontin luukkuun hienon merkin parilla kympillä tai jos rahkeet riittää niin 50 - 200 hevosvoimaa lisää pellin alle. Plus kaikkea muuta kivaa. Mutta se Hartge lätkä autossa ei vielä takaa yhtään mitään.
Tuo lähes maaginen 39hv:n korotus mua vain alkoi ihmetyttää - kaikilla hikipisaralitroista huolimatta aina sama lopputulos..?
Täällä Suomessa on ainakin yx 328i kombi,johon on käyty laitattamassa Kellener'in palikkaa hyvin lopputuloksin.Kuten Juhis tuumasit,kyllä noille hepoille ainakin meetwurstin kilohinta (en pidä heposista muussa muodossa..)itse Saksasta haettuna uustyönä tulee..! Valmiiden hinnat (Hartge 2,5>2,8:ksi 7000€ ja Kellener 328i kombi 7500€,ja tuo Hamann 7999€-399€) pyörivät myös lähes vakiotilassa,yx Hartge olisi viime kesänä lähtenyt 5600€:lla!(niin - vertailen nyt vain e36-koristen tilannetta..)
Koska homma nyt tällä kertaa jäi kohdaltani jahkailuksi,ja päädyin ulkoisesti silmääni lepuuttaneeseen valintaan,on tätä kyselyä jatkettava noissa miitti-ympyröissä.Tämän vain nimellisesti piristetyn 325:seni kanssa sain kylläkin kutsun tulla "kompuroimaan" kesälomallani : firma laittaisi autoon ASA:n joko 104 tai 140hv:sen muutoksen,rakentaisi sen,testaisi ja tekisi takuutyön - mun vetäessä pari päivää huurteista minihelmojen tuuletellessa pahimpia bensankatkuja pois mielestä.Lopputulokseksi luvattiin "M3-killeri",mutta eipä lupaaja tiennyt Suomen todellista ihanuutta:mitä nopeempi pirssi,sen hitaampi päätös!Tämä johtaa vain salarakkaisiin ja salaratkaisuihin! Tietty lojaalisuus avartaisi avointa vuorovaikutusta,eikä tallin ovia pitäisi pitää kiinni,vai?
Auringon halpaa lämpöä odotellessa
huruLast edited by huru-ukko; 09-04-2006, 07:27.
Comment
-
-
Originally posted by JuhisJuu Hamann on sellainen "pilipali autotalli firma" jolla löytyy tuningia mm. Rolls Royceen, Lamborghiniin, Ferrariin jne..
Kaikilta yllä mainituilta firmoilta saa joko konepeltiin ja peräkontin luukkuun hienon merkin parilla kympillä tai jos rahkeet riittää niin 50 - 200 hevosvoimaa lisää pellin alle. Plus kaikkea muuta kivaa. Mutta se Hartge lätkä autossa ei vielä takaa yhtään mitään.BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Lisätään nyt vielä, että HARTGE tosiaan on rekisteröity ja lisensoitu autonvalmistaja, joten kulkineet saa Suomessakin kilpiin.
Pelkkä Hartgen merkkihän ei mitään tarkoita, mutta Hartgen merkki 5,0-litraisen V10-moottorilla varusetun uuden kolmossarjan farmarin nokalla tarkoittaa maailman nopeinta 3-sarjan farmaria.
Moottori ja voimansiirto uudesta M5-mallista tuttua, hieman kutiteltuna.www.ote-racing.com
Halpoja heppoja keltaisesta pörssistä. Myös paikkakunnan romaniväestöltä kannattaa kysellä.
Comment
-
Comment