Noniin jatkoa edelliseen topikkiin
Katit vaihdettu ja samoin lambda anturit. -> auto alkoi vastaamaan kaasuunkin. mutta..
tämänjälkeen auto alkoi pölläyttelemään autoja savupilviä kun tekee kickdownit ja tuntuisi että savuttaa paikallaankin enemmän mitä ennen on savuttanut.
Olisikohan mahdollisesti vesihöyryä kun ei savu mitenkään erityisen oudolle haise. Eli ei poltä öljyä ainakaan hajun perusteella eikä se tuoksu makealle mikä viittaisi glykoliin. Ja muita huomioita.. kone ei meinaa lämmitä mitenkään puoleenväliin asteikkoa, luulis nyt että V8 lämpiäis herkästikin puolväliin??! Lämpöä kapiinissa on aivan riittävästi ! Ja kun tänään käynnistin auton kierrokset pomppas yli 2000rpm ja laski siitä n.900rpm. Eli pitäisiköhän minun päivittää moottorinohjausyksikkö vai mikähän tässä nyt mättää? Mitä vikoja pitäisi epäillä.. Kansipahvi, kansi? nostajien kumit? auttakee
Savutus voi tosiaan mennä kosteuden/kondensio veden piikkiin.
T: kake
Katit vaihdettu ja samoin lambda anturit. -> auto alkoi vastaamaan kaasuunkin. mutta..
tämänjälkeen auto alkoi pölläyttelemään autoja savupilviä kun tekee kickdownit ja tuntuisi että savuttaa paikallaankin enemmän mitä ennen on savuttanut.
Olisikohan mahdollisesti vesihöyryä kun ei savu mitenkään erityisen oudolle haise. Eli ei poltä öljyä ainakaan hajun perusteella eikä se tuoksu makealle mikä viittaisi glykoliin. Ja muita huomioita.. kone ei meinaa lämmitä mitenkään puoleenväliin asteikkoa, luulis nyt että V8 lämpiäis herkästikin puolväliin??! Lämpöä kapiinissa on aivan riittävästi ! Ja kun tänään käynnistin auton kierrokset pomppas yli 2000rpm ja laski siitä n.900rpm. Eli pitäisiköhän minun päivittää moottorinohjausyksikkö vai mikähän tässä nyt mättää? Mitä vikoja pitäisi epäillä.. Kansipahvi, kansi? nostajien kumit? auttakee
Savutus voi tosiaan mennä kosteuden/kondensio veden piikkiin.
T: kake
Comment