Announcement

Collapse
No announcement yet.

318tds 95-98

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jani77
    Newbiemmer
    • Apr 2006
    • 14

318tds 95-98

Moi!

Olen uutena foorumilla ja kysyisinkin,että kun olen ostamassa ko.autoa,niin millainen toi moottori on kestoltaan.. ja muiltakin ominaisuuksiltaan...??

Haluisin käyttäjien omakohtaisiakin kokemuksia...ja tietystikin kiinnostaa auton kulutuspuoli??

Onko tuo konevaihtoehto bemarin omaa tuotantoa vai jonkun muun merkin ja mitenkä osien saatavuus ja onko kone jakohihnalla vai ketjulla...sekä vaihtoväli,jos hihnamalli..??
  • erese
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 478
    • Vantaa

Omaani olen ollut ihan tyytyväinen, vuosimalli näkyy alhaalla ja kilometrejä on tahkottu melkein 280 tkm, mitään kummempaa vikaa ei ole ollut, normaalia kulumista vaan. Kun käytin II-huollossa 2 kuukautta sitten, niin mitään vikaa ei löytynyt. Osia ei ole vaihdettu muita kuin takajouset, palloniveliä, vesipumppu, tuulilasi, jarrulevyt+paloja ja umpioiden lasit + normaalit huollon yhteydessä vaihdettavat (suodattimet yms). Kulutus on pysynyt hyvin kurissa, 6-7 litraa satasella. Konehan on pätkästy 4-sylinterinen ketjulla. Kaikenpuolin olen ollut ihan tyytyväinen (vaikkei hirveä tykki olekaan), hyvin on rullannut tähänkin asti
    Last edited by erese; 18-04-2006, 21:21.
    F40 -20
    F20 -13
    E46 320D Touring -01
    E36 "nokivasara" Touring -99

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡