Elektroniikkaliikkeestä löytyy sopivankokoinen liitin, olisiko ollut joku korvakuulokkeiden plugi mikä itsellä on samoilla ohjeilla rakennetussa kaapelissa...
Jos siihen liittimen tahdot niin pysähdy huoltikselle ja osta sieltä.
Jos aiot vastata, että ei ole niin onpas!
ihan pakko vastata et sul on vissiin vähä isomat reiät ku mul -95 525 tds:ssäs (jos uros abikoa tarkotat) tai teijän huoltiksella on paremmat valikoimat ku biltemas, motonetis, muutamas autotarvikeliikkees ja yhes elektroniikka liikkees. Et on haettu vaihtoehtoja.
Toi korvakuulokkeen plugi on kyl kokeilematta ja niin kyllä sillä pelkäl rautalangalki pärjää (pari kertaa on nollattu), mut jotenki olis vaan helponpaa ku olis kunnollinen pää....
ilmeisesti vaikeaa soveltaa.. jos siinä tarvii olla liitin niin 1.5 mm johdinta ja tinaa sen johtimen pään. ja vinkiksi että kyllä motonetistä ainakin löytyy sopivia liittimiä..
Miksi et voi vaan käyttää johdon pätkää?????
Kyse on kuitenkin vaan sekuntien hommasta
Tänäänkin nollasin yhen M5 öljyvalot ihan jollain 0.75mm johdon pätkällä, sit jos sulla on tollanen hieno Wiritys niin se on varmasti hukas kun sitä tarvisit
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Sitä näköjään saa mitä tilaa (tyhmään kysymykseen ei voi saada ku samallaisia vastausia), mut kiitos muutamasta asiallisesta vastauksesta, koitetaan noilla.
Itellä kävi mielessä kans toi huoltovalojen nollaus, akut irti hetkeks mittaristosta niin johan pelitti, valot nollaantu, (akuissa oli muutenki kolvaukset löysällä huoltovalot räpsy ja kiekka mittari heitteli).
Comment