Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ilmamäätämittari/seoksen säätö/kuvia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cee.Koo
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 354
    • Twilight zone

    #16
    Originally posted by janne75
    Toisinpäinhän sen pitäisi olla.

    Mites on jos ilmamäärämittari kerta on täysin auki n.4000rpm kohdalla, niin sen jälkeenhän se vastustaa ilman virtausta?

    Taas jos laittaa isomman ilmamäärämittarin niin se ei olekaan täysin auki vielä noilla kierroksilla, huomioiko L-jetti tällöin sen vai meneekö se aina kun kierrokset yli 4000 ohjelman mukaan?
    Ei toi n.4000rpm raja päde kuin vakio kokoonpanoon, koska vakio ilmamäärämittari on kalibroitu toimimaan niin. Eikä ecu tiedä koska mittarin läppä on täysin auki kunnes se saa siitä singnaalin, riippumatta kierroksista.
    Esim. m30b35:sen mittarin jousi on huomattavasti jäykemmällä kuin m20b25:sen. Jos ton isokutosen mittarin laittaa pikkukutoseen sellaisenaan niin on siinä pikkukoneella puuhaa se avaamisessa.
    Vakionahan toi ilmamäärämittari on kalibroitu olemaan täysin auki suurinpiirtein siinä pisteessä jossa maksimi täyttöaste saavutetaan, kovemmilla kierroksillahan ilmanvirtaus moottoriin itseasiassa hieman laskee.
    Ei se vakio mittari siellä pahemmin ahdistusta aiheuta, sen erosta suurempaan niin puhutaan muutamista hevosvoimista. Ei oikein vaivan arvoista.
    With jap crap, life sucks and then you die

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎