olisko jollain hyvii vinkkei tai jotain linkkii mis olis esim kuvii miten kannattas järkevimmällä tavalla laittaa toi korisarja kii ja että pysyy?? Kiitos..ps. ja autohan oli BMW E30
Miten asentaa Rieger GTS korisarja
Collapse
X
-
ite ainaki laittasin saumattomasti noi sivulevikkeet kiinni, omassa entisessä oli silleen, ei ollut ruuveja niissä ollenkaan ja hyvin pysy/kesti iskujakin talvisin. Mitenkä ne oli laitettu ni sen tietää lla-tuningin porukka. Voisko olla koriliimalla tai sitte vaan pakkelilla ja liimamassalla
toi on vaan aika iso homma laittaa nuo saumattomasti, ja varmaan helpompi vaihtaa jos laittaa vaan niillä ruuveilla ja liimamassalla ja jättää pakkeloinnit pois, mutta kyllä näyttää paljo paremmalta jos vetää saumattomasti...ihan kuinka haluat, tämä oli vain mun mielipide
etu/takapuskureille sitte ne kiinnikkeet ja ruuvilla vielä lokarinkaariin (takapuskin ja etupuskuri kans)
tuolla joitaki kuvia missä ehkä näkee miten mulla oli, noita ruuveja nyt ei paljo näy nuista etu- ja takapuskureista kun ne on korinväriset ja suoraan kaaren pokkausta ja puskuria vasten, ni ei törrötä sieltä
Last edited by henri; 25-04-2006, 22:24.Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
pitää laittaa kuvia lisää kun pääsen toiselle koneelle missä on enemmän kuvia...Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
puskureihin liimaat ja kuidutat alkuperäiset puskurin rungot sisälle niin saa helposti kohalleen ja ei tuu näkyviin mitään ruuveja tai pultteja. laittaa vaan alkuperäisen puskurin keskiosan paikalleen autoon ja liimaa päälle ja siihen painat riegerin kiinni. ja ku on vähän aikaa kuivannu niin laittaa sisäpuolelle vielä lasikuitua lisäksi. puskurit saa sivuista nätisti kiini kun tekee pellistä 10x10 cm lätkän, jossa keskelle hitsattu mutteri, sen vaan laminoi lasikuidulla oikeaan kohtaan, josta saa pultin tulemaan sisä puolelta siihen kiinni. mä laitoin helmaan kiinni sellasta alumiini 3x3 senttia sivuiltaan olevaa L-listaa, jonka päälle liima ja helman puristin siihen kiinni, laitoin vielä muutaman ruuvin jotka otin jälkeenpäin pois ja pakkeloin reijät... eipä vaan taho kestää saumat ku on pakkeloitu koriin kiinni...Originally posted by BeniE30olisko jollain hyvii vinkkei tai jotain linkkii mis olis esim kuvii miten kannattas järkevimmällä tavalla laittaa toi korisarja kii ja että pysyy?? Kiitos..ps. ja autohan oli BMW E30E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
Comment