Announcement

Collapse
No announcement yet.

apua auton tunnistukseen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

Originally posted by Rockford
    Mutta eikös se sedan/coupe/cäpi-linjalla sieltä löydy? Farkussa ei toki ole. Kello-asiasta vedin omat johtopäätökseni, koska kaikissa omistamissani 316:sissa ja 320:issä on ollut viisarimalli. Digikello taas kaikissa tapaamissani 325:sissa, jotka ovat kyllä olleet -88 ylöspäin. Vaikuttaakohan se mitenkään vai olenko väärillä jäljillä?
    jaa... mun touringissa ainakin akku on perässä...
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

Comment

• Rocla
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 7692
      • Kajaani

Aikas mielenkintoista... itse olen ton digitaalikellon tavannut lähinnä pre -84 malleista, poislukien tietysti lämpömittari/kello/päivyrillä olevat mallit, joita joku jopa pieneksi ajotietokoneeksi kutstuu...

Eli digikellolla tarkoitan sitä punanäyttöistä vanhahtavan näköistä vekoitinta(jota Samin kanssa joskus leikilläme kutsuimme tosipieneksi ajotietokoneeksi, onhan siinä 2 nappia ja näyttö )
      Olli.

Comment

• SledgeHammer82
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1651
        • Pk-seutu

Originally posted by Rocla
        Aikas mielenkintoista... itse olen ton digitaalikellon tavannut lähinnä pre -84 malleista, poislukien tietysti lämpömittari/kello/päivyrillä olevat mallit, joita joku jopa pieneksi ajotietokoneeksi kutstuu...

Eli digikellolla tarkoitan sitä punanäyttöistä vanhahtavan näköistä vekoitinta(jota Samin kanssa joskus leikilläme kutsuimme tosipieneksi ajotietokoneeksi, onhan siinä 2 nappia ja näyttö )
        Juu sama homma, ainut havainto digikellosta on 316 -83 mallista. Katsoin myös -89 vuoden 3-sarjan esitettä, ja siinä esiintyi vain viisarikello ja muissa kuvissa sitten ajotietokone.

Comment

• T3
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 8530
          • Karhe

.....
          Last edited by T3; 08-01-2007, 16:35.
          .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎