Announcement

Collapse
No announcement yet.

pierburgin painajainen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • anttiva
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2003
    • 819
    • .

    #16
    kl-varaosat

    Comment

    • kaol
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 5007
      • Ilmajoki

      #17
      Pistä samantien tuplakaasarit niin saat viimesetki hepat irti siitä sun motosta.
      Kokeilemalla se selviää...

      Comment

      • Turbo Terminator
        Bimmer Fanatic
        • May 2004
        • 334
        • Villi Pohjola

        #18
        Originally posted by anttiva
        kl-varaosat
        iske linkkiä?
        mielellään ostaisin käytettynä...

        Comment

        • Turbo Terminator
          Bimmer Fanatic
          • May 2004
          • 334
          • Villi Pohjola

          #19
          Originally posted by kaol
          Pistä samantien tuplakaasarit niin saat viimesetki hepat irti siitä sun motosta.
          Oisko tuplista mitään muuta käytännön hyötyä kuin se että vie enemmän bensaa?

          Comment

          • BemariVompatti
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2004
            • 440
            • VT 6

            #20
            http://www.kl-varaosat.fi/ <- loogi niiq

            Tuplat ny o vähä nii ja näi et tarviiko niitä kukaan. Halvalla jos saa ni löytyyhä sitä sit vähä räyhäkkäämpää revitystä konehuoneesta. Ei niitten pitäs mitenkää hirveesti kulutusta nostaa jos ajaa maltilla, näin on mulle ainakin kerrottu. Jos kierrättää ja revittää ni sitä bensaa rupee viemään mikä vaan.

            Comment

            • Laxa
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2004
              • 1363
              • Tampere

              #21
              Re: pierburgin painajainen

              Originally posted by Turbo Terminator
              sanokaapas pojat että mikä peijoona vaivaa meiläisen 316 1.8 -87 pirssiä.
              1. ongelma: kun kaasua painaa niin kierrokset eivät laske tyhjäkäynnille
              vaan kone jää pyörimään n. 2000 kierrosta.
              2. ongelma: kun auton sammuttaa, niin kone alkaa epämääräisesti rykiä,
              ja se sammuu vasta hetken kuluttua.
              Autoskin alkaa jo kommentoimaan noihin sun viesteihin täällä palstoilla... :lol:

              Ykköskohta vaikuttaa kyllä kaasuvaijerin hirttoon tai luisti jumittaa... avaa se kaasari ja katso.

              Ja olen sitä mieltä että kakkos kohta johtuu tosta ykkös kohdasta. itellä on ollu joskus samanlainen vika vanhassa Hondassani.

              Esim. korvaus Webereitä kannattaa vilkuilla keltaisestapörssistä ja huutonetistä. Ite sain joskus huudosta toimivan Weberin pilkkahintaan. Samalla hävis kaasari ongelmat sen aikaisesta Hondasta. Ja vaaka weber sitten... ei pystymallia, ko sitä ei saa toimimaan kunnolla yläkierroksilla.

              Ja ton viimeisen kommentin tiedän 10 vuoden kokemuksella jokkisvehkeistä.

              :juo
              Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?

              E30 325i Cabrio M-Tech II -91

              EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
              EX: E61 530xdAT -07
              EX: E60 520dA Sedan -08
              EX: F30 320dA xDrive Sport -13
              EX: E39 530dAT -02
              EX: E36 320iA -91
              EX: R1150RT -03

              Comment

              • Turbo Terminator
                Bimmer Fanatic
                • May 2004
                • 334
                • Villi Pohjola

                #22
                Re: pierburgin painajainen

                Originally posted by Laxa
                Originally posted by Turbo Terminator
                sanokaapas pojat että mikä peijoona vaivaa meiläisen 316 1.8 -87 pirssiä.
                1. ongelma: kun kaasua painaa niin kierrokset eivät laske tyhjäkäynnille
                vaan kone jää pyörimään n. 2000 kierrosta.
                2. ongelma: kun auton sammuttaa, niin kone alkaa epämääräisesti rykiä,
                ja se sammuu vasta hetken kuluttua.
                Autoskin alkaa jo kommentoimaan noihin sun viesteihin täällä palstoilla... :lol:

                Ykköskohta vaikuttaa kyllä kaasuvaijerin hirttoon tai luisti jumittaa... avaa se kaasari ja katso.

                Ja olen sitä mieltä että kakkos kohta johtuu tosta ykkös kohdasta. itellä on ollu joskus samanlainen vika vanhassa Hondassani.

                Esim. korvaus Webereitä kannattaa vilkuilla keltaisestapörssistä ja huutonetistä. Ite sain joskus huudosta toimivan Weberin pilkkahintaan. Samalla hävis kaasari ongelmat sen aikaisesta Hondasta. Ja vaaka weber sitten... ei pystymallia, ko sitä ei saa toimimaan kunnolla yläkierroksilla.

                :juo
                Joo kuten olet varmaan lukenut edelliset viestit niin se todettiin että 2.kohta johtuu 1. kohdasta.

                Mä en pääse lukemaan keltapörssiä ja huuto.netissä ei ole weberiä.
                Voisko joku vilkasta mun puolesta keltapörssiä?

                Comment

                • Laxa
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2004
                  • 1363
                  • Tampere

                  #23


                  Kysy noilta onko käytettyjä ja että mikä ois hyvä sun koneeseen...
                  Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?

                  E30 325i Cabrio M-Tech II -91

                  EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
                  EX: E61 530xdAT -07
                  EX: E60 520dA Sedan -08
                  EX: F30 320dA xDrive Sport -13
                  EX: E39 530dAT -02
                  EX: E36 320iA -91
                  EX: R1150RT -03

                  Comment

                  • Jyppe
                    Bimmer Rookie
                    • Jul 2003
                    • 102

                    #24
                    Re: pierburgin painajainen

                    Originally posted by Turbo Terminator
                    sanokaapas pojat että mikä peijoona vaivaa meiläisen 316 1.8 -87 pirssiä.
                    1. ongelma: kun kaasua painaa niin kierrokset eivät laske tyhjäkäynnille
                    vaan kone jää pyörimään n. 2000 kierrosta.
                    2. ongelma: kun auton sammuttaa, niin kone alkaa epämääräisesti rykiä,
                    ja se sammuu vasta hetken kuluttua.
                    1. joo älä paina kaasua jos meinaat tyhjäkäynnillä pitää. :lol: :lol:
                    2.karstaa->vesihoitoa sumupullolla
                    MR2 mk1.5

                    Comment

                    • Turbo Terminator
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2004
                      • 334
                      • Villi Pohjola

                      #25
                      Re: pierburgin painajainen

                      Originally posted by Jyppe
                      Originally posted by Turbo Terminator
                      sanokaapas pojat että mikä peijoona vaivaa meiläisen 316 1.8 -87 pirssiä.
                      1. ongelma: kun kaasua painaa niin kierrokset eivät laske tyhjäkäynnille
                      vaan kone jää pyörimään n. 2000 kierrosta.
                      2. ongelma: kun auton sammuttaa, niin kone alkaa epämääräisesti rykiä,
                      ja se sammuu vasta hetken kuluttua.
                      2.karstaa->vesihoitoa sumupullolla
                      Vesihoitoa? Tuo on aivan uutta selittäkääpäs tarkemmin!

                      Comment

                      • Turbo Terminator
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2004
                        • 334
                        • Villi Pohjola

                        #26
                        Originally posted by Laxa
                        http://www.freetechnics.fi/weberkor.htm

                        Kysy noilta onko käytettyjä ja että mikä ois hyvä sun koneeseen...
                        Joo on niillä jotain webereitä, mutta ne ei käy suoraan. Esim. imusarjaan täytyy laittaa joku sovitelaippa ja ilmanputsari sekä kaasuvaijeri ei käy suoraan. Onkohan liian vaikea/suuri homma?

                        Hinta on kaasarilla 150e + 50e joku laippa imusarjan ja kaasarin väliin.
                        Ja ryyppy ei ole automaattinen kuten vakiokaasarissa.

                        Comment

                        • Laxa
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2004
                          • 1363
                          • Tampere

                          #27
                          Originally posted by Turbo Terminator
                          Originally posted by Laxa
                          http://www.freetechnics.fi/weberkor.htm

                          Kysy noilta onko käytettyjä ja että mikä ois hyvä sun koneeseen...
                          Joo on niillä jotain webereitä, mutta ne ei käy suoraan. Esim. imusarjaan täytyy laittaa joku sovitelaippa ja ilmanputsari sekä kaasuvaijeri ei käy suoraan. Onkohan liian vaikea/suuri homma?

                          Hinta on kaasarilla 150e + 50e joku laippa imusarjan ja kaasarin väliin.
                          No ei se kovin vaikeeta ole se vaijerin kiinnityksen muuttaminen... Riippuu tietenkin onko peukalo keskellä kämmentä. Ja jos ei se weber istu/toimi siihen koneesees, niin onhan tuolla firmalla tuo Tyytyväisyystakuu. Palautusmahdollisuus 30 vrk.
                          Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?

                          E30 325i Cabrio M-Tech II -91

                          EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
                          EX: E61 530xdAT -07
                          EX: E60 520dA Sedan -08
                          EX: F30 320dA xDrive Sport -13
                          EX: E39 530dAT -02
                          EX: E36 320iA -91
                          EX: R1150RT -03

                          Comment

                          • Turbo Terminator
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2004
                            • 334
                            • Villi Pohjola

                            #28
                            Originally posted by BemariVompatti
                            http://www.kl-varaosat.fi/ <- loogi niiq

                            Tuplat ny o vähä nii ja näi et tarviiko niitä kukaan. Halvalla jos saa ni löytyyhä sitä sit vähä räyhäkkäämpää revitystä konehuoneesta. Ei niitten pitäs mitenkää hirveesti kulutusta nostaa jos ajaa maltilla, näin on mulle ainakin kerrottu. Jos kierrättää ja revittää ni sitä bensaa rupee viemään mikä vaan.
                            En millään löytänyt tuolta kaasareita. Tai sitten tämä Opera bugittaa

                            Comment

                            • Turbo Terminator
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2004
                              • 334
                              • Villi Pohjola

                              #29
                              Originally posted by Laxa
                              Originally posted by Turbo Terminator
                              Originally posted by Laxa
                              http://www.freetechnics.fi/weberkor.htm

                              Kysy noilta onko käytettyjä ja että mikä ois hyvä sun koneeseen...
                              Joo on niillä jotain webereitä, mutta ne ei käy suoraan. Esim. imusarjaan täytyy laittaa joku sovitelaippa ja ilmanputsari sekä kaasuvaijeri ei käy suoraan. Onkohan liian vaikea/suuri homma?

                              Hinta on kaasarilla 150e + 50e joku laippa imusarjan ja kaasarin väliin.
                              No ei se kovin vaikeeta ole se vaijerin kiinnityksen muuttaminen... Riippuu tietenkin onko peukalo keskellä kämmentä. Ja jos ei se weber istu/toimi siihen koneesees, niin onhan tuolla firmalla tuo Tyytyväisyystakuu. Palautusmahdollisuus 30 vrk.
                              Joo no kaippa mä sen testaan toimiiko se.

                              Comment

                              • Turbo Terminator
                                Bimmer Fanatic
                                • May 2004
                                • 334
                                • Villi Pohjola

                                #30
                                aika vittumaista on käydä töissä ku auto ei pelaa.
                                Oiskohan loppujen lopuksi helpoin ratkaisu että ostan 50eurolla 1200 ladan. Veikkaan että tuommoinen Lada on loppujen lopuksi kestävämpi ja varmempi peli kuin joku E30 Bemari. Vituttaa. Perkele. Melkein olen isän kanssa kohta samaa mieltä että pitäs merkkiä vaihtaa ja ostaa joku diesel paketti auto.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎