kl-varaosat
Announcement
Collapse
No announcement yet.
pierburgin painajainen
Collapse
X
-
http://www.kl-varaosat.fi/ <- loogi niiq
Tuplat ny o vähä nii ja näi et tarviiko niitä kukaan. Halvalla jos saa ni löytyyhä sitä sit vähä räyhäkkäämpää revitystä konehuoneesta. Ei niitten pitäs mitenkää hirveesti kulutusta nostaa jos ajaa maltilla, näin on mulle ainakin kerrottu. Jos kierrättää ja revittää ni sitä bensaa rupee viemään mikä vaan.
Comment
-
-
Re: pierburgin painajainen
Originally posted by Turbo Terminatorsanokaapas pojat että mikä peijoona vaivaa meiläisen 316 1.8 -87 pirssiä.
1. ongelma: kun kaasua painaa niin kierrokset eivät laske tyhjäkäynnille
vaan kone jää pyörimään n. 2000 kierrosta.
2. ongelma: kun auton sammuttaa, niin kone alkaa epämääräisesti rykiä,
ja se sammuu vasta hetken kuluttua.
Ykköskohta vaikuttaa kyllä kaasuvaijerin hirttoon tai luisti jumittaa... avaa se kaasari ja katso.
Ja olen sitä mieltä että kakkos kohta johtuu tosta ykkös kohdasta. itellä on ollu joskus samanlainen vika vanhassa Hondassani.
Esim. korvaus Webereitä kannattaa vilkuilla keltaisestapörssistä ja huutonetistä. Ite sain joskus huudosta toimivan Weberin pilkkahintaan. Samalla hävis kaasari ongelmat sen aikaisesta Hondasta. Ja vaaka weber sitten... ei pystymallia, ko sitä ei saa toimimaan kunnolla yläkierroksilla.
Ja ton viimeisen kommentin tiedän 10 vuoden kokemuksella jokkisvehkeistä.
:juoJos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
-
Re: pierburgin painajainen
Originally posted by LaxaOriginally posted by Turbo Terminatorsanokaapas pojat että mikä peijoona vaivaa meiläisen 316 1.8 -87 pirssiä.
1. ongelma: kun kaasua painaa niin kierrokset eivät laske tyhjäkäynnille
vaan kone jää pyörimään n. 2000 kierrosta.
2. ongelma: kun auton sammuttaa, niin kone alkaa epämääräisesti rykiä,
ja se sammuu vasta hetken kuluttua.
Ykköskohta vaikuttaa kyllä kaasuvaijerin hirttoon tai luisti jumittaa... avaa se kaasari ja katso.
Ja olen sitä mieltä että kakkos kohta johtuu tosta ykkös kohdasta. itellä on ollu joskus samanlainen vika vanhassa Hondassani.
Esim. korvaus Webereitä kannattaa vilkuilla keltaisestapörssistä ja huutonetistä. Ite sain joskus huudosta toimivan Weberin pilkkahintaan. Samalla hävis kaasari ongelmat sen aikaisesta Hondasta. Ja vaaka weber sitten... ei pystymallia, ko sitä ei saa toimimaan kunnolla yläkierroksilla.
:juo
Mä en pääse lukemaan keltapörssiä ja huuto.netissä ei ole weberiä.
Voisko joku vilkasta mun puolesta keltapörssiä?
Comment
-
-
Kysy noilta onko käytettyjä ja että mikä ois hyvä sun koneeseen...Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
-
Re: pierburgin painajainen
Originally posted by Turbo Terminatorsanokaapas pojat että mikä peijoona vaivaa meiläisen 316 1.8 -87 pirssiä.
1. ongelma: kun kaasua painaa niin kierrokset eivät laske tyhjäkäynnille
vaan kone jää pyörimään n. 2000 kierrosta.
2. ongelma: kun auton sammuttaa, niin kone alkaa epämääräisesti rykiä,
ja se sammuu vasta hetken kuluttua.
2.karstaa->vesihoitoa sumupullollaMR2 mk1.5
Comment
-
-
Re: pierburgin painajainen
Originally posted by JyppeOriginally posted by Turbo Terminatorsanokaapas pojat että mikä peijoona vaivaa meiläisen 316 1.8 -87 pirssiä.
1. ongelma: kun kaasua painaa niin kierrokset eivät laske tyhjäkäynnille
vaan kone jää pyörimään n. 2000 kierrosta.
2. ongelma: kun auton sammuttaa, niin kone alkaa epämääräisesti rykiä,
ja se sammuu vasta hetken kuluttua.
Comment
-
-
Originally posted by Laxahttp://www.freetechnics.fi/weberkor.htm
Kysy noilta onko käytettyjä ja että mikä ois hyvä sun koneeseen...
Hinta on kaasarilla 150e + 50e joku laippa imusarjan ja kaasarin väliin.
Ja ryyppy ei ole automaattinen kuten vakiokaasarissa.
Comment
-
-
Originally posted by Turbo TerminatorOriginally posted by Laxahttp://www.freetechnics.fi/weberkor.htm
Kysy noilta onko käytettyjä ja että mikä ois hyvä sun koneeseen...
Hinta on kaasarilla 150e + 50e joku laippa imusarjan ja kaasarin väliin.Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
-
Originally posted by BemariVompattihttp://www.kl-varaosat.fi/ <- loogi niiq
Tuplat ny o vähä nii ja näi et tarviiko niitä kukaan. Halvalla jos saa ni löytyyhä sitä sit vähä räyhäkkäämpää revitystä konehuoneesta. Ei niitten pitäs mitenkää hirveesti kulutusta nostaa jos ajaa maltilla, näin on mulle ainakin kerrottu. Jos kierrättää ja revittää ni sitä bensaa rupee viemään mikä vaan.
Comment
-
-
Originally posted by LaxaOriginally posted by Turbo TerminatorOriginally posted by Laxahttp://www.freetechnics.fi/weberkor.htm
Kysy noilta onko käytettyjä ja että mikä ois hyvä sun koneeseen...
Hinta on kaasarilla 150e + 50e joku laippa imusarjan ja kaasarin väliin.
Comment
-
-
aika vittumaista on käydä töissä ku auto ei pelaa.
Oiskohan loppujen lopuksi helpoin ratkaisu että ostan 50eurolla 1200 ladan. Veikkaan että tuommoinen Lada on loppujen lopuksi kestävämpi ja varmempi peli kuin joku E30 Bemari. Vituttaa. Perkele. Melkein olen isän kanssa kohta samaa mieltä että pitäs merkkiä vaihtaa ja ostaa joku diesel paketti auto.
Comment
-
Comment