kl-varaosat
pierburgin painajainen
Collapse
X
-
Comment
-
Oisko tuplista mitään muuta käytännön hyötyä kuin se että vie enemmän bensaa?Originally posted by kaolPistä samantien tuplakaasarit niin saat viimesetki hepat irti siitä sun motosta.
Comment
-
http://www.kl-varaosat.fi/ <- loogi niiq
Tuplat ny o vähä nii ja näi et tarviiko niitä kukaan. Halvalla jos saa ni löytyyhä sitä sit vähä räyhäkkäämpää revitystä konehuoneesta. Ei niitten pitäs mitenkää hirveesti kulutusta nostaa jos ajaa maltilla, näin on mulle ainakin kerrottu. Jos kierrättää ja revittää ni sitä bensaa rupee viemään mikä vaan.
Comment
-
Re: pierburgin painajainen
Autoskin alkaa jo kommentoimaan noihin sun viesteihin täällä palstoilla... :lol:Originally posted by Turbo Terminatorsanokaapas pojat että mikä peijoona vaivaa meiläisen 316 1.8 -87 pirssiä.
1. ongelma: kun kaasua painaa niin kierrokset eivät laske tyhjäkäynnille
vaan kone jää pyörimään n. 2000 kierrosta.
2. ongelma: kun auton sammuttaa, niin kone alkaa epämääräisesti rykiä,
ja se sammuu vasta hetken kuluttua.
Ykköskohta vaikuttaa kyllä kaasuvaijerin hirttoon tai luisti jumittaa... avaa se kaasari ja katso.
Ja olen sitä mieltä että kakkos kohta johtuu tosta ykkös kohdasta. itellä on ollu joskus samanlainen vika vanhassa Hondassani.
Esim. korvaus Webereitä kannattaa vilkuilla keltaisestapörssistä ja huutonetistä. Ite sain joskus huudosta toimivan Weberin pilkkahintaan. Samalla hävis kaasari ongelmat sen aikaisesta Hondasta. Ja vaaka weber sitten... ei pystymallia, ko sitä ei saa toimimaan kunnolla yläkierroksilla.
Ja ton viimeisen kommentin tiedän 10 vuoden kokemuksella jokkisvehkeistä.
:juoJos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
Re: pierburgin painajainen
Joo kuten olet varmaan lukenut edelliset viestit niin se todettiin että 2.kohta johtuu 1. kohdasta.Originally posted by LaxaAutoskin alkaa jo kommentoimaan noihin sun viesteihin täällä palstoilla... :lol:Originally posted by Turbo Terminatorsanokaapas pojat että mikä peijoona vaivaa meiläisen 316 1.8 -87 pirssiä.
1. ongelma: kun kaasua painaa niin kierrokset eivät laske tyhjäkäynnille
vaan kone jää pyörimään n. 2000 kierrosta.
2. ongelma: kun auton sammuttaa, niin kone alkaa epämääräisesti rykiä,
ja se sammuu vasta hetken kuluttua.
Ykköskohta vaikuttaa kyllä kaasuvaijerin hirttoon tai luisti jumittaa... avaa se kaasari ja katso.
Ja olen sitä mieltä että kakkos kohta johtuu tosta ykkös kohdasta. itellä on ollu joskus samanlainen vika vanhassa Hondassani.
Esim. korvaus Webereitä kannattaa vilkuilla keltaisestapörssistä ja huutonetistä. Ite sain joskus huudosta toimivan Weberin pilkkahintaan. Samalla hävis kaasari ongelmat sen aikaisesta Hondasta. Ja vaaka weber sitten... ei pystymallia, ko sitä ei saa toimimaan kunnolla yläkierroksilla.
:juo
Mä en pääse lukemaan keltapörssiä ja huuto.netissä ei ole weberiä.
Voisko joku vilkasta mun puolesta keltapörssiä?
Comment
-
http://www.freetechnics.fi/weberkor.htm
Kysy noilta onko käytettyjä ja että mikä ois hyvä sun koneeseen...Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
Re: pierburgin painajainen
1. joo älä paina kaasua jos meinaat tyhjäkäynnillä pitää. :lol: :lol:Originally posted by Turbo Terminatorsanokaapas pojat että mikä peijoona vaivaa meiläisen 316 1.8 -87 pirssiä.
1. ongelma: kun kaasua painaa niin kierrokset eivät laske tyhjäkäynnille
vaan kone jää pyörimään n. 2000 kierrosta.
2. ongelma: kun auton sammuttaa, niin kone alkaa epämääräisesti rykiä,
ja se sammuu vasta hetken kuluttua.
2.karstaa->vesihoitoa sumupullollaMR2 mk1.5
Comment
-
Re: pierburgin painajainen
Vesihoitoa? Tuo on aivan uutta selittäkääpäs tarkemmin!Originally posted by Jyppe2.karstaa->vesihoitoa sumupullollaOriginally posted by Turbo Terminatorsanokaapas pojat että mikä peijoona vaivaa meiläisen 316 1.8 -87 pirssiä.
1. ongelma: kun kaasua painaa niin kierrokset eivät laske tyhjäkäynnille
vaan kone jää pyörimään n. 2000 kierrosta.
2. ongelma: kun auton sammuttaa, niin kone alkaa epämääräisesti rykiä,
ja se sammuu vasta hetken kuluttua.
Comment
-
Joo on niillä jotain webereitä, mutta ne ei käy suoraan. Esim. imusarjaan täytyy laittaa joku sovitelaippa ja ilmanputsari sekä kaasuvaijeri ei käy suoraan. Onkohan liian vaikea/suuri homma?Originally posted by Laxahttp://www.freetechnics.fi/weberkor.htm
Kysy noilta onko käytettyjä ja että mikä ois hyvä sun koneeseen...
Hinta on kaasarilla 150e + 50e joku laippa imusarjan ja kaasarin väliin.
Ja ryyppy ei ole automaattinen kuten vakiokaasarissa.
Comment
-
No ei se kovin vaikeeta ole se vaijerin kiinnityksen muuttaminen... Riippuu tietenkin onko peukalo keskellä kämmentä. Ja jos ei se weber istu/toimi siihen koneesees, niin onhan tuolla firmalla tuo Tyytyväisyystakuu. Palautusmahdollisuus 30 vrk.Originally posted by Turbo TerminatorJoo on niillä jotain webereitä, mutta ne ei käy suoraan. Esim. imusarjaan täytyy laittaa joku sovitelaippa ja ilmanputsari sekä kaasuvaijeri ei käy suoraan. Onkohan liian vaikea/suuri homma?Originally posted by Laxahttp://www.freetechnics.fi/weberkor.htm
Kysy noilta onko käytettyjä ja että mikä ois hyvä sun koneeseen...
Hinta on kaasarilla 150e + 50e joku laippa imusarjan ja kaasarin väliin.Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
En millään löytänyt tuolta kaasareita. Tai sitten tämä Opera bugittaaOriginally posted by BemariVompattihttp://www.kl-varaosat.fi/ <- loogi niiq
Tuplat ny o vähä nii ja näi et tarviiko niitä kukaan. Halvalla jos saa ni löytyyhä sitä sit vähä räyhäkkäämpää revitystä konehuoneesta. Ei niitten pitäs mitenkää hirveesti kulutusta nostaa jos ajaa maltilla, näin on mulle ainakin kerrottu. Jos kierrättää ja revittää ni sitä bensaa rupee viemään mikä vaan.
Comment
-
Joo no kaippa mä sen testaan toimiiko se.Originally posted by LaxaNo ei se kovin vaikeeta ole se vaijerin kiinnityksen muuttaminen... Riippuu tietenkin onko peukalo keskellä kämmentä. Ja jos ei se weber istu/toimi siihen koneesees, niin onhan tuolla firmalla tuo Tyytyväisyystakuu. Palautusmahdollisuus 30 vrk.Originally posted by Turbo TerminatorJoo on niillä jotain webereitä, mutta ne ei käy suoraan. Esim. imusarjaan täytyy laittaa joku sovitelaippa ja ilmanputsari sekä kaasuvaijeri ei käy suoraan. Onkohan liian vaikea/suuri homma?Originally posted by Laxahttp://www.freetechnics.fi/weberkor.htm
Kysy noilta onko käytettyjä ja että mikä ois hyvä sun koneeseen...
Hinta on kaasarilla 150e + 50e joku laippa imusarjan ja kaasarin väliin.
Comment
-
aika vittumaista on käydä töissä ku auto ei pelaa.
Oiskohan loppujen lopuksi helpoin ratkaisu että ostan 50eurolla 1200 ladan. Veikkaan että tuommoinen Lada on loppujen lopuksi kestävämpi ja varmempi peli kuin joku E30 Bemari. Vituttaa. Perkele. Melkein olen isän kanssa kohta samaa mieltä että pitäs merkkiä vaihtaa ja ostaa joku diesel paketti auto.
Comment
Comment