Announcement

Collapse
No announcement yet.

bensan paluulinja?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jones69
    BTCF Member
    • Dec 2005
    • 510
    • Myrskylä

bensan paluulinja?

Terve!

Olen rakentamassa tuollaisesta 518 e28:sta 520i:tä ainoa ongelma on enään kun tuo vanha oli kaasari peli ja tuleva ruisku... bensan pumpun ja filtterin olen asentanut konehuoneeseen normaalin paikan sijasta. Kun entinen oli kaasaripeli niin siinä tietenkään ei ole paluulinjaa takaisin tankkiin. Onnistuisiko paluulinjan rakentaminen näin:
    Nyt kun polttoainepumppu on konehuoneen puolella voinko vetää paluulinjan t-kappaleella polttoaineen tuloputkeen ennen pumppua? Vai sotkisiko tällainen "pumpun takainen" paine pumpun toimintaa?

Kiitoksia vastauksista!
    E91 320d ///M-Sport "Voll"

E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"
  • TheLoial
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 1109
    • Helsinki

Originally posted by jones69
    Terve!

Olen rakentamassa tuollaisesta 518 e28:sta 520i:tä ainoa ongelma on enään kun tuo vanha oli kaasari peli ja tuleva ruisku... bensan pumpun ja filtterin olen asentanut konehuoneeseen normaalin paikan sijasta. Kun entinen oli kaasaripeli niin siinä tietenkään ei ole paluulinjaa takaisin tankkiin. Onnistuisiko paluulinjan rakentaminen näin:
    Nyt kun polttoainepumppu on konehuoneen puolella voinko vetää paluulinjan t-kappaleella polttoaineen tuloputkeen ennen pumppua? Vai sotkisiko tällainen "pumpun takainen" paine pumpun toimintaa?

Kiitoksia vastauksista!
    Se saattaa, koska sehän imee sitä sieltä mistä helpoiten saa.

Ite laittasin suoraan tankkiin ellei joku kerro varmaa tietoa toimivuudesta. Se on helppo vetää toisen linjaston vierestä, vaihdoin omaani putket pari viikkoa sitten.

Comment

• bemwe
      BTCF Member
      • Sep 2004
      • 220
      • II

Itekkin suunnitellin tuota ja kyseessä oli juuri sama tekniikan vaihdos, mutta mulla oli ainaki valmiiks paikat paluuputkelle pohjassa menon vieressä eli oli iisi homma vetää tankkiin asti!

Comment

• jones69
        BTCF Member
        • Dec 2005
        • 510
        • Myrskylä

jees... no nyt on asiaa kysyyty yhdeltä astetta fiksummalta kouluttajalta ja vastaus oli kielteinen, sotkee takaiskuventtiilin täten huono käynnistymään ym. eli letkut tankkiin...
        E91 320d ///M-Sport "Voll"

E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎