Siis jos mm.camberkulmat on pielessä eikä autoa ole madallettu(eikä jouset kuoleentuneet), voi se johtua vain kolmesta syystä.
Eli joko siitä että nivelissä ja/tai puslissa on niin paljon vikaa että ko.cambermuutos on mahdollinen. PALJON pitää olla kyllä alustassa loppu, mikäli renkaiden sisäkantit kuluu kankaille noin nopeasti.
Toinen vaihtoehto on se että alustan tuentoja on syystä tai toisesta vaurioitunut/vääntynyt. Kolmas vaihtoehto on se että autoa on kolaroitu muualla kuin Suomessa tai sitten Suomessa mutta auto ei ole kiertänyt AVK:n valvonnan kautta eli kolaroitu "yksityisesti" ja korjaus tehty heikoin eväin.
Kahdessa ensimmäisessä vaihtoehdossa väljistyneiden/vioittuneiden osien tilalle uutta palikkaa ja eiköhän ne camberkulmatkin sieltä löydy. Tosin aika kallis offensiivi voi olla tiedossa koska kyse ei voi olla mistään yksittäisestä nivelestä/puslasta, vaan koko alustan pitää olla kohtuullisen finaalissa.
Kolmannessa skenaariossa käytännön vaihtoehtoja on kolme: Eli, joko auto osin purkuun ja robotin venutettavaksi/väänneltäväksi. Toinen vaihtoehto on ottaa se "vinku" kauniiseen käteen ja tehdä ne tarvittavat säädöt. Kolmas vaihtoehto on ajaa edelleen renkaita syövällä, hengenvaarallisesti käyttäytyvällä ja vetelevällä autolla joka jonain talvena joka tapauksessa lähtee ennakoimattomasti lapasesta ja päätyy AVK:lle ja jonka jälkeen ne kulmatkin vihdoin saadaan kuntoon.
Eli joko siitä että nivelissä ja/tai puslissa on niin paljon vikaa että ko.cambermuutos on mahdollinen. PALJON pitää olla kyllä alustassa loppu, mikäli renkaiden sisäkantit kuluu kankaille noin nopeasti.
Toinen vaihtoehto on se että alustan tuentoja on syystä tai toisesta vaurioitunut/vääntynyt. Kolmas vaihtoehto on se että autoa on kolaroitu muualla kuin Suomessa tai sitten Suomessa mutta auto ei ole kiertänyt AVK:n valvonnan kautta eli kolaroitu "yksityisesti" ja korjaus tehty heikoin eväin.
Kahdessa ensimmäisessä vaihtoehdossa väljistyneiden/vioittuneiden osien tilalle uutta palikkaa ja eiköhän ne camberkulmatkin sieltä löydy. Tosin aika kallis offensiivi voi olla tiedossa koska kyse ei voi olla mistään yksittäisestä nivelestä/puslasta, vaan koko alustan pitää olla kohtuullisen finaalissa.
Kolmannessa skenaariossa käytännön vaihtoehtoja on kolme: Eli, joko auto osin purkuun ja robotin venutettavaksi/väänneltäväksi. Toinen vaihtoehto on ottaa se "vinku" kauniiseen käteen ja tehdä ne tarvittavat säädöt. Kolmas vaihtoehto on ajaa edelleen renkaita syövällä, hengenvaarallisesti käyttäytyvällä ja vetelevällä autolla joka jonain talvena joka tapauksessa lähtee ennakoimattomasti lapasesta ja päätyy AVK:lle ja jonka jälkeen ne kulmatkin vihdoin saadaan kuntoon.
Comment