mulla on 84vm 1.8i mallinen bemu ja aattelin onko kukaan yrittäny turbottaa tota konetta ja onnistuuko 2litrasen tekniikan vaihto suoraan vai pitääkö siihen vaihtaa jotain osia.
318i<320i onnistuuko vaihto?
Collapse
X
-
beemer1Tags: None
-
Halvin tapa vaihtaa 1,8->2,0 on vaihtaa autoa. Usko pois.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
Samaa mieltä mutta jos muuten harrastusta riitää niin onnistuu se + alusta, jarrut yms.Originally posted by petrolheadHalvin tapa vaihtaa 1,8->2,0 on vaihtaa autoa. Usko pois.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
+satulat ja etujousetOriginally posted by machine_head320i:ssä jäähdytetyt levyt muuten sama alusta- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
osassa 320:stä on isot tolpat edessä mutta tuskin tähtän vaikuttaa. eli 318i->320 tv onnistuu pelkillä etujarruromujen vaihdolla... ja porukkahan muistaa ettei +20% sääntö koske ku mallisarjan tehokkainta. nm.joskus turhia suunnittelessa.Originally posted by machine_head320i:ssä jäähdytetyt levyt muuten sama alusta
edit:laatikko menne kans vaihtoon ja perä voi olla. riippuu ihan inssistä..Last edited by 69ville; 25-05-2006, 22:03.
Comment
-
Entäpä takakallistuksenvakaaja? Neloskoneisissa takakallistuksenvakaaja yleensä puuttuu ja etuvakaajakin on ohuempi. Tuo etuvakaajan ohuus selittynee tosin vertailukohteena olevan 320i -88 M-tech sport-alustalla, jossa etuvaakaajan paksuus on 20 mm ja takavakaajan 14,5 mm, mutta nuo kannattaa vaikka ETK:sta selvittää miten eroaa.
Comment
Comment