Announcement

Collapse
No announcement yet.

318i<320i onnistuuko vaihto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

    318i<320i onnistuuko vaihto?

    mulla on 84vm 1.8i mallinen bemu ja aattelin onko kukaan yrittäny turbottaa tota konetta ja onnistuuko 2litrasen tekniikan vaihto suoraan vai pitääkö siihen vaihtaa jotain osia.
  • petrolhead
    Moderator
    • Feb 2004
    • 13793
    • Hyvinkää

    #2
    Halvin tapa vaihtaa 1,8->2,0 on vaihtaa autoa. Usko pois.
    2015 VW Crafter
    1984 BMW 316
    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

    Comment

    • Arnolds
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2005
      • 3310
      • Kajjjaani

      #3
      Originally posted by petrolhead
      Halvin tapa vaihtaa 1,8->2,0 on vaihtaa autoa. Usko pois.
      Samaa mieltä mutta jos muuten harrastusta riitää niin onnistuu se + alusta, jarrut yms.
      F26 xDrive20d TwinPower

      EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

      Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

      Comment

      • Ollli
        Newbiemmer
        • Feb 2006
        • 3

        #4
        eikös 318 ja 320:ssä ole sama alusta ja jarrut?

        Comment

        • JJT
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6694
          • .......

          #5
          320i:ssä jäähdytetyt levyt muuten sama alusta
          Myyn:
          M10/20/52 E30-E36 osia

          Comment

          • Axum
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 4416
            • Kuopio

            #6
            Originally posted by machine_head
            320i:ssä jäähdytetyt levyt muuten sama alusta
            +satulat ja etujouset
            - E30 325i M52B28TU Cabriolet
            - E39 528ia
            - KUOPION PUTKIMIEHET -team
            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

            Puretaan 520ia -97
            https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

            Comment

            • Ollli
              Newbiemmer
              • Feb 2006
              • 3

              #7
              Originally posted by machine_head
              320i:ssä jäähdytetyt levyt muuten sama alusta
              eikös jäähdytetyt tullu vasta -87 tai jotai.. itellä oli -85 320i ja ei siinä jäähdytettyjä ollu!

              Comment

              • 69ville
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2003
                • 375
                • kiiminki-casa-neidari

                #8
                Originally posted by machine_head
                320i:ss&#228; j&#228;&#228;hdytetyt levyt muuten sama alusta
                osassa 320:st&#228; on isot tolpat edess&#228; mutta tuskin t&#228;ht&#228;n vaikuttaa. eli 318i->320 tv onnistuu pelkill&#228; etujarruromujen vaihdolla... ja porukkahan muistaa ettei +20% s&#228;&#228;nt&#246; koske ku mallisarjan tehokkainta. nm.joskus turhia suunnittelessa.
                edit:laatikko menne kans vaihtoon ja per&#228; voi olla. riippuu ihan inssist&#228;..
                Last edited by 69ville; 25-05-2006, 22:03.

                Comment

                • SledgeHammer82
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2004
                  • 1651
                  • Pk-seutu

                  #9
                  Entäpä takakallistuksenvakaaja? Neloskoneisissa takakallistuksenvakaaja yleensä puuttuu ja etuvakaajakin on ohuempi. Tuo etuvakaajan ohuus selittynee tosin vertailukohteena olevan 320i -88 M-tech sport-alustalla, jossa etuvaakaajan paksuus on 20 mm ja takavakaajan 14,5 mm, mutta nuo kannattaa vaikka ETK:sta selvittää miten eroaa.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎