Pumpussahan on kaksi kantta päällekkäin. Vuotaa alemman kannen välistä kylmänä, vain kylmänä. Tiivisteet saan dieselpajalta kuten myös muunkin infon asiasta, mutta kysyn kuitenkin onko kukaan vaihtanut tuonne tiivistettä? onko mitään sen ihmeellisempää siinä hommassa? hommaa varmaan helpottaa kun heittää vielä imusarjan pois haitolta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
325td syöttöpumppu hikoilee
Collapse
X
-
Originally posted by mopediPumpussahan on kaksi kantta päällekkäin. Vuotaa alemman kannen välistä kylmänä, vain kylmänä. Tiivisteet saan dieselpajalta kuten myös muunkin infon asiasta, mutta kysyn kuitenkin onko kukaan vaihtanut tuonne tiivistettä? onko mitään sen ihmeellisempää siinä hommassa? hommaa varmaan helpottaa kun heittää vielä imusarjan pois haitolta.
-
-
Originally posted by AKSUKannen sijainti kannattaa merkata vaikka "stanssaamalla" jotta saa sen sitten kohdalleen. Jos kansi millin väärässä paikassa ei lähde välttämättä käyntiin. tai ryntää kierroksilla. Joten tarkkana...
OK..Puhutaan ilmeisesti samasta kannesta joka kiinni muutamalla tähtipääruuvilla?Isoa pelivaraahan tuossa ei kyllä asennon suhteen olekkaan.
Comment
-
-
Originally posted by mopediOK..Puhutaan ilmeisesti samasta kannesta joka kiinni muutamalla tähtipääruuvilla?Isoa pelivaraahan tuossa ei kyllä asennon suhteen olekkaan.
Näin on. Tiivisteen vaihdon jälkeen kannen hienosäätö silleesti et ruuvit kiinni ,muttei kovin tiukkaan. Auto käyntiin ja kantta koputteleen puutapilla ja pienellä vasaralla. Kaverin olisi hyvä olla autossa siltä varalta jos moottori ryntää kierroksille. Muistaakseni kantta tulipeltiinpäin=kone saa lisää soppaa ja päivastoin...
Comment
-
-
hikoilu loppui
Noniin, tuli haettua syöttöpumpun kannen 2 tiivistettä ja painaistua paikoilleen, pienen pienen hienosäädön jälkeen tyhjäkäynti sievä, kulkupuoli entisenlainen, eikä mustaa pötköäkään näytä jäävän jälkeen.
Siispä onko tarvetta tarkastuttaa/säädättää vehjettä sen enempää?
Kustannuksia kertyi kauheat 12e, pumpun ja imusarjan tiivisteet.
Comment
-
Comment