Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Oho sinne jäi vielä pari kohtaa suomentamatta. Pitänee korjata nuo puutteet jossain vaiheessa. Paino-teho suhde kuulostaa kyllä vähän oudolta mun korvaan, kun esson paarissa puhutaan vain teho-paino-suhteesta, mutta korjaan tuon paino-teho-suhteeksi.
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
spezifisches Drehmoment = ominaisvääntömomentti
"indikaattoriteho" löytyy suomenkielestä, mutta "kokonaisteho" voisi olla ymmärettävämpi varsinkin kun vierestä löytyy "hyötyteho"
Oho sinne jäi vielä pari kohtaa suomentamatta. Pitänee korjata nuo puutteet jossain vaiheessa. Paino-teho suhde kuulostaa kyllä vähän oudolta mun korvaan, kun esson paarissa puhutaan vain teho-paino-suhteesta, mutta korjaan tuon paino-teho-suhteeksi.
Niinhän se vähän kuullostaa mut tuossa kuitenkin noin päin. Eihän olis toisaalta paha kääntää sitä kaavaakaan.
Comment