Onko muilla klubilaisilla ollut ongelmia ahtoputkien pysymisen kanssa?
Omassa m50b25 turbossa irtoaa aina ilmamassamittarin ja kaasuläpän välinen kumiputki (ilmamassamittarin puoleisesta päästä) kun ahdot nousee yli 0.5barin.
Onko tuota mahdollista saada pysymään jollain konstilla, vai kannattaako tuo joustava kumiputki korvata kunnon metalliputkella?
Aika harvoin näissä turboautoissa olen nähnyt käytettävän tuota alkuperäistä kumiputkea.
Tässä vielä kuva:
Omassa m50b25 turbossa irtoaa aina ilmamassamittarin ja kaasuläpän välinen kumiputki (ilmamassamittarin puoleisesta päästä) kun ahdot nousee yli 0.5barin.
Onko tuota mahdollista saada pysymään jollain konstilla, vai kannattaako tuo joustava kumiputki korvata kunnon metalliputkella?
Aika harvoin näissä turboautoissa olen nähnyt käytettävän tuota alkuperäistä kumiputkea.
Tässä vielä kuva:
Comment