juu eli pitäs auto muutoskatsastaa ku on tullu alustasarja ruuvattua ja 17"vanteet mitenkähän on yleinen käytäntö joutuuko näistä kummastakin erikseen eli alustasta ja vanteista maksamaan sen muutoskatsastus hinnan eli noin 30-50eroo vai meneekö ne samaan?
muutoskatsastuksesta
Collapse
X
-
Kyl ne samaan menee ja täälläpäin maksaa "vain" 29eNyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Hakua käyttämällä tähänkin kysymykseen ois löytyny vastaus aikaa sitten...
A-katsastuksen konttorilla menee samaan ja hinta on about 65-70e¨
~* Tin Can Tuners *~
Käyttis: E46 316Ti - Ex: E39 523i -96 - Ex: E30 316 -84 'Elviira' - Ex: E30 325 -87
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002Mutta eiköhän tuo hinta ole noin puolet halvempi oikeesti... 29-33 ekee välil ollu joka paikas mitä tiedän..¨
~* Tin Can Tuners *~
Käyttis: E46 316Ti - Ex: E39 523i -96 - Ex: E30 316 -84 'Elviira' - Ex: E30 325 -87
Comment
-
-
Originally posted by WannaSitten sä tiedät ne "oikeat" paikat, mä oon duunissa A-katsastuksella ja firman sisäisen säännön mukaan alustamuutos on "iso"muutoskatsastus joka maksaa esm meillä 68e
Comment
-
-
Originally posted by WannaSitten sä tiedät ne "oikeat" paikat, mä oon duunissa A-katsastuksella ja firman sisäisen säännön mukaan alustamuutos on "iso"muutoskatsastus joka maksaa esm meillä 68e
js^: laitetaan pidemmät jouset ja isommat renkaat ynnä heitetään rumalla lasikuitupalikalla kuikkaa. ei vaan, jos alustassa ei ole säätömahdollisuutta, tai ei halua/pysty muuttamaan korkeutta, niin voi koittaa etsiä "ymmärtäväistä" ja matalakynnyksistä konttoria.Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
-
Originally posted by ankkulikun kerran olet A:lla töissä, niin osaatko kertoa mihin 68€ hinta perustuu? onneksi eivät perineet multa sellaista hintaa rekisteröintikatsastuksen hinnan lisäksi Riihimäellä. olis ruvennu ohimolla tykyttämään oikeen kunnolla, mun mielestä 152€ on jo ryöstöä sekin.
Meille tuli joskus "pääkonttorista" kirje missä oli sanottu että alustamuutokset luokitellaan isoiksi muutoksiksi työn laajuudesta ja vaativuudesta johtuen. Voin yrittää kattoo duunissa jos löydän sen vielä jostain, mut.. Alkaa tulee vähän avuton olo, tiedän kyl mitä työssäni teen, mut silti joudun sitä perustelemaan.Taidan vetäytyä takavasemmalle...
¨
~* Tin Can Tuners *~
Comment
-
-
Originally posted by WannaRekisteröintikatsastus sisältää automaattisesti kaikki tuollaset alusta/rengas yms muutokset. Niistä ei siis peritä erillistä maksua...
Meille tuli joskus "pääkonttorista" kirje missä oli sanottu että alustamuutokset luokitellaan isoiksi muutoksiksi työn laajuudesta ja vaativuudesta johtuen. Voin yrittää kattoo duunissa jos löydän sen vielä jostain, mut.. Alkaa tulee vähän avuton olo, tiedän kyl mitä työssäni teen, mut silti joudun sitä perustelemaan.Taidan vetäytyä takavasemmalle...
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by Behemoth View PostPitääkö autoa muutoskatsastaa, jos siihen vaihtaa esim: vilkkujen ja ajovalojen optiikkaa normaalista tummaksi tai pistää eri puskuria keulalle?Jos joku oikee mulkku inssi on niin semmoinen varmaa voi sitäkin vaatia
Tai nuo ajovalot kyllä varmaan on aika tarkka juttu...:think
- Muutamia riisejä
- Muutamia saksalaisia
- Ex E36 325im -92 coupe saksanpommi
- Ex E30 320i -84
Comment
-
Comment