muutoskatsastuksesta

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• masi300
    replied
    Originally posted by Behemoth View Post
    Pitääkö autoa muutoskatsastaa, jos siihen vaihtaa esim: vilkkujen ja ajovalojen optiikkaa normaalista tummaksi tai pistää eri puskuria keulalle?
    Ei, jos et välttämättä tahdo Jos joku oikee mulkku inssi on niin semmoinen varmaa voi sitäkin vaatia Tai nuo ajovalot kyllä varmaan on aika tarkka juttu...:think

Leave a comment:

• Behemoth
    replied
    Pitääkö autoa muutoskatsastaa, jos siihen vaihtaa esim: vilkkujen ja ajovalojen optiikkaa normaalista tummaksi tai pistää eri puskuria keulalle?

Leave a comment:

• L.H
    replied
    Originally posted by Wanna
    Rekisteröintikatsastus sisältää automaattisesti kaikki tuollaset alusta/rengas yms muutokset. Niistä ei siis peritä erillistä maksua...

Meille tuli joskus "pääkonttorista" kirje missä oli sanottu että alustamuutokset luokitellaan isoiksi muutoksiksi työn laajuudesta ja vaativuudesta johtuen. Voin yrittää kattoo duunissa jos löydän sen vielä jostain, mut.. Alkaa tulee vähän avuton olo, tiedän kyl mitä työssäni teen, mut silti joudun sitä perustelemaan. Taidan vetäytyä takavasemmalle...
    No teillä nyt muutaman rivin kirjoittaminen rekisteriotteeseen maksaa yhtä paljon.. ..mutta ehkä sekin on insinööreille sitten niin laaja ja vaativa työ.

Leave a comment:

• Wanna
    replied
    Originally posted by ankkuli
    kun kerran olet A:lla töissä, niin osaatko kertoa mihin 68€ hinta perustuu? onneksi eivät perineet multa sellaista hintaa rekisteröintikatsastuksen hinnan lisäksi Riihimäellä. olis ruvennu ohimolla tykyttämään oikeen kunnolla, mun mielestä 152€ on jo ryöstöä sekin.
    Rekisteröintikatsastus sisältää automaattisesti kaikki tuollaset alusta/rengas yms muutokset. Niistä ei siis peritä erillistä maksua...

Meille tuli joskus "pääkonttorista" kirje missä oli sanottu että alustamuutokset luokitellaan isoiksi muutoksiksi työn laajuudesta ja vaativuudesta johtuen. Voin yrittää kattoo duunissa jos löydän sen vielä jostain, mut.. Alkaa tulee vähän avuton olo, tiedän kyl mitä työssäni teen, mut silti joudun sitä perustelemaan. Taidan vetäytyä takavasemmalle...

Leave a comment:

• ankkuli
    replied
    Sitten sä tiedät ne "oikeat" paikat, mä oon duunissa A-katsastuksella ja firman sisäisen säännön mukaan alustamuutos on "iso"muutoskatsastus joka maksaa esm meillä 68e
    kun kerran olet A:lla töissä, niin osaatko kertoa mihin 68€ hinta perustuu? onneksi eivät perineet multa sellaista hintaa rekisteröintikatsastuksen hinnan lisäksi Riihimäellä. olis ruvennu ohimolla tykyttämään oikeen kunnolla, mun mielestä 152€ on jo ryöstöä sekin.

js^: laitetaan pidemmät jouset ja isommat renkaat ynnä heitetään rumalla lasikuitupalikalla kuikkaa. ei vaan, jos alustassa ei ole säätömahdollisuutta, tai ei halua/pysty muuttamaan korkeutta, niin voi koittaa etsiä "ymmärtäväistä" ja matalakynnyksistä konttoria.

Leave a comment:

• jsi
    replied
    Mites muuten porukka on tehnyt, jos auto on niin matala ettei pääse puskureita särkemättä testereihin tai nosturin päälle?

Leave a comment:

• makkis
    replied
    Samoin kun itse kävin A-katsastuksessa muutoskatsastamassa niin 29e

Leave a comment:

• -Mikko M-
    replied
    Sitten sä tiedät ne "oikeat" paikat, mä oon duunissa A-katsastuksella ja firman sisäisen säännön mukaan alustamuutos on "iso"muutoskatsastus joka maksaa esm meillä 68e
    Kävin eilen -93 325cab katastaa vanteet 15-->18 ja alustasarjan ja maksoin 29egee. A-Katsastus oli firma.

Leave a comment:

• Wanna
    replied
    Originally posted by jmp2002
    Mutta eiköhän tuo hinta ole noin puolet halvempi oikeesti... 29-33 ekee välil ollu joka paikas mitä tiedän..

Leave a comment:

• jmp2002
    replied
    A-katsastuksen konttorilla menee samaan ja hinta on about 65-70e
    Mutta eiköhän tuo hinta ole noin puolet halvempi oikeesti... 29-33 ekee välil ollu joka paikas mitä tiedän..

Leave a comment:

• Wanna
    replied
    Hakua käyttämällä tähänkin kysymykseen ois löytyny vastaus aikaa sitten...

A-katsastuksen konttorilla menee samaan ja hinta on about 65-70e

Leave a comment:

• Wiking
    replied
    Kyl ne samaan menee ja täälläpäin maksaa "vain" 29e

Leave a comment:

• tuffisetä
    replied
    mutu tuntumalla mennään, mutta eiköhän nuo samaan mene...

Leave a comment:

• herni
    started a topic muutoskatsastuksesta

muutoskatsastuksesta

juu eli pitäs auto muutoskatsastaa ku on tullu alustasarja ruuvattua ja 17"vanteet mitenkähän on yleinen käytäntö joutuuko näistä kummastakin erikseen eli alustasta ja vanteista maksamaan sen muutoskatsastus hinnan eli noin 30-50eroo vai meneekö ne samaan?
Working...