Announcement

Collapse
No announcement yet.

kesäongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 535_M5
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2004
    • 221
    • Masku

    kesäongelma

    Kesä on nyt tullut siihen pisteeseen että ulkolämpötilat heiluu siinä 17-21 asteeta. Juuri tuossa lämpötilahaarukassa kone alkaa vaatimaan 3-5 starttia että jää käymään.Yli tai alle noiden lämpötilojen ei ole mitään ongelmia.Ja kone on siis kylmänä startin aikana.Mikäs anturi nyt antaa väärää tietoa ettei ryyppy mene päälle tai jotain muuta vastaavaa? Pannu on kaiketi 3,4 M5.
  • full
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1214
    • Tampere

    #2
    Originally posted by 535_M5
    Pannu on kaiketi 3,4 M5.
    OT: jos kyseessä e34 m5 niin moottorit ovat 3.6 ja 3.8 litraisia

    oiskos koneessa jossain imuvuoto? oletko tarkistellut? bensansuodatin hieman tukkeessa?
    BMW M535iA -86
    Volvo V90 -18

    Comment

    • 535_M5
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2004
      • 221
      • Masku

      #3
      Originally posted by full
      OT: jos kyseessä e34 m5 niin moottorit ovat 3.6 ja 3.8 litraisia

      oiskos koneessa jossain imuvuoto? oletko tarkistellut? bensansuodatin hieman tukkeessa?
      No en ole kyllä noita tarkistellutkaan, ei luulis että noi mainitsemasi olisivat niin tarkasti ulkoilman lämpötilasta riippuvia vikoja. Voishan suodattimen kyllä vaihtaa varmuudeksikin kun en tiedä koska se on vaihdettu, samalla kauppareissulla sitte pottu starttipilottia

      Comment

      • Lanttu
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 1643

        #4
        En kyllä alkaisi starttisuihkeen kanssa heilumaan. Ei tee hyvää moottorille, eikä poista vikaa. Moottorin lämpötila-anturi (siis ei mittarin anturi vaan moottorinohjaimelle informaatiota välittävä) vaihtoon, ei ole kovinkaan kallis varmaan.

        Comment

        • 535_M5
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2004
          • 221
          • Masku

          #5
          Originally posted by Lanttu
          En kyllä alkaisi starttisuihkeen kanssa heilumaan. Ei tee hyvää moottorille, eikä poista vikaa. .
          En kyllä ajatellutkaan käyttää sitä käynnistämisen apuna vaan vanhaa kikkaa jolla etsitään imuvuotoja, sumuttelemalla mahdollisiin vuotokohtiin sitä selviää onko jossain vuotoa.

          Comment

          • Neutrone
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 1320
            • Tampere

            #6
            Siis onkos tässä nyt kyse 535i:stä vai M5:stä?
            F10 530d semiVOLL
            ex. E90 320d M-Sport '06
            ex. E39 523i M-Sport '00
            ex. E36 325i Coupe '92
            ex. E30 316i '89



            Comment

            • Velho
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2003
              • 267
              • Tampere

              #7
              Originally posted by Neutrone
              Siis onkos tässä nyt kyse 535i:stä vai M5:stä?
              Kone ainakin näyttää olevan M-Power sekä mittaristokin on M5 mallia http://www.bemari.k-netti.nu/main/photos.asp?wid=13366
              Last edited by Velho; 08-06-2006, 11:37.
              Kun rakennat rakenna keralla kunnolla
              Vikakoodien luku/nollailu 050-5301659 BMW:t ja myös muut merkit

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎