Announcement

Collapse
No announcement yet.

M5 puskurin asennuksesta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BCN
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 313
    • Tampere

    M5 puskurin asennuksesta

    Onko e39 M5:n etupuskurin asennuksen yhteydessä pakko vaihtaa myös sisälokasuojien etummaiset osat (fender linear), moottorin alla oleva muovinen suojalevy (lower engine cover) sekä jarrujen ilmanotto putket (aluminium brake air duct)? Onnistuuko tavallisten muokkaus siten, että ei tarvitsisi hommata noita M5 osia?

    Osien numerot
    Fender linear left: 51 71 2 498 989
    Fender linear right: 51 71 2 498 990
    M5 lower engine cover: 51 71 2 498 988
    Aluminium brake air duct left: 51 71 7 892 297
    Aluminium brake air duct right: 51 71 7 892 298
  • KFZ-Koenig
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2900

    #2
    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

    Comment

    • BCN
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2003
      • 313
      • Tampere

      #3
      Kiitoksia

      Comment

      • -Tapi
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 3117
        • Välisuomi

        #4
        Lainaan aihetta:

        Pitääkö M-puskurin kanssa ne etulokareiden etuosien pehmeät kumireunukset olla puskurin takana piilossa vaiko näkyvissä?

        Nimim. Toisella puolella piilossa ja toisella näkyvissä..
        ---

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎