Announcement

Collapse
No announcement yet.

Milloin DSC tuli markkinoille?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • suffeli
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 559
    • JKL

Milloin DSC tuli markkinoille?

BMWn nimi ajovakaudenhallintajärjestelmälle on DSC eli Dynamic Stability Program. Nettiautosta kun etsii, niin jopa -88 malleista muka löytyy tämä. Voiko pitää paikkansa? Itse olen kuvitellut, että tämä tuli lisävarusteeksi vasta n.10v myöhemmin. Ja siitähän on myös DSC II ja DSC III versiot, tai ainakin näin muistelen. Milloinkas nämä tulivat? Mitä eroja? Mistä tietää, että mikä versio autossa on?
    ------
    G31 530d
  • Aukes!
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2003
    • 2013
    • Riihimäki

Originally posted by suffeli
    BMWn nimi ajovakaudenhallintajärjestelmälle on DSC eli Dynamic Stability Program. Nettiautosta kun etsii, niin jopa -88 malleista muka löytyy tämä. Voiko pitää paikkansa? Itse olen kuvitellut, että tämä tuli lisävarusteeksi vasta n.10v myöhemmin. Ja siitähän on myös DSC II ja DSC III versiot, tai ainakin näin muistelen. Milloinkas nämä tulivat? Mitä eroja? Mistä tietää, että mikä versio autossa on?
    Ei pidä paikkaansa joo, tohon aikaan se oli vain ASC eli pelkkä vetoluistonesto. Tuo DSC=ESP tuli tosiaan markkinoille vasta paljon myöhemmin.

- E60 -05 "too small to mention"
    ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.

Comment

• suffeli
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2004
      • 559
      • JKL

Netistä löysin tämän, aika hyvän selostuksen aiheesta:

Tuon kun lukee, niin aika hyvin selviää perusperiaatteet. Tuntuis kyllä olevan perkeleen fiksu laite tuo DSC!
      ------
      G31 530d

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎