Announcement

Collapse
No announcement yet.

ATF Oil Only...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jkurtti
    Bimmer Rookie
    • May 2006
    • 92

    ATF Oil Only...

    jep, eli se säiliö jonka korkissa ko. teksti lukee on aika öljyinen ulkoapäin - huomasin tämän vasta nyt ja tuumailenkin, että pitäisikö huolestua vai olikohan jäänyt edellisellä korkkia ropeltaneella sulkeminen puolitiehen Korkin ympärys oli vielä märkänä oljystä ja litkua oli kuivanut säiliön ympärille ja valunut jonkin verran öljypohjalle...mitäs pitäis tehrä? loota pelaa kyl hyvin, mut liekkö kuinka kauan?

    -janne
    Sotilaat eivät kuole, vaan vetäytyvät helvettiin ja ryhmittyvät uudelleen
  • Moonshine
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 1018
    • Järvenpää

    #2
    Mistähän autosta lie kyse? Äkkiseltään tulee mieleen, että ihmettelet nyt ohjaustehostimen säiliötä...
    "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill

    Comment

    • Kentsu
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2004
      • 1397
      • Tuusula

      #3
      Noh...
      Vaikket autosi mallia kertonutkaan, niin kyseessähän on ilmeisesti ohjaustehostimen öljysäiliö. Sen huohotin on sen verran yksinkertainen reikä korkissa että sieltä heittää helposti hieman litkuja pihalle jos on ylitäytetty tai autolle annettu fjongaa. Ei tartte paskoa housuihin, puhdista säiliö ulkopuolelta, tarkasta nestemäärä ja seuraa tilannetta. Ja lue käyttöohjekirjaa.
      Ex: 523iA '97, 520iA '89
      /// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"

      Comment

      • jkurtti
        Bimmer Rookie
        • May 2006
        • 92

        #4
        perk..aina unohtuu..e39 523ia -96 on kyseessä...jep, puhdistin sen säiliön ympärystän auringonoton lomassa ja pitääpä seurata tilannetta. Kiitoksia nopeista vastauksista!!!
        Sotilaat eivät kuole, vaan vetäytyvät helvettiin ja ryhmittyvät uudelleen

        Comment

        • Moonshine
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 1018
          • Järvenpää

          #5
          Originally posted by jkurtti
          perk..aina unohtuu..e39 523ia -96 on kyseessä...jep, puhdistin sen säiliön ympärystän auringonoton lomassa ja pitääpä seurata tilannetta. Kiitoksia nopeista vastauksista!!!
          Tarkasta myös säiliöstä lähtevä letku. Ainakin itselläni se on kiinni sellaisella kertakäyttöisellä puristettavalla "klemmarilla", joka löystyy ajan kanssa -> Vuotaa hieman säiliön ja letkun liitoksesta. En ihan täysin ymmärrä miksi kukaan on koskaa valmistanut tuon tyyppisiä klemmareita yhtään mihinkään...
          "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill

          Comment

          • KFZ-Koenig
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 2900

            #6
            Originally posted by Moonshine
            Tarkasta myös säiliöstä lähtevä letku. Ainakin itselläni se on kiinni sellaisella kertakäyttöisellä puristettavalla "klemmarilla", joka löystyy ajan kanssa -> Vuotaa hieman säiliön ja letkun liitoksesta. En ihan täysin ymmärrä miksi kukaan on koskaa valmistanut tuon tyyppisiä klemmareita yhtään mihinkään...
            Joo ne kertakäyttöklemmarit on aivan paskoja ja sitten ne letkun päätkin haurastuu vanhemmiten. Omasta pommista otin 2cm letkuja lyhyemmäks ja ABA:n klemmarit tilalle. Taas pelittää...
            Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

            Comment

            • Blindi
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2005
              • 524
              • Järvenpää

              #7
              Originally posted by Moonshine
              Tarkasta myös säiliöstä lähtevä letku. Ainakin itselläni se on kiinni sellaisella kertakäyttöisellä puristettavalla "klemmarilla", joka löystyy ajan kanssa -> Vuotaa hieman säiliön ja letkun liitoksesta. En ihan täysin ymmärrä miksi kukaan on koskaa valmistanut tuon tyyppisiä klemmareita yhtään mihinkään...
              Sama juttu mulla E36:ssakin. Aivan vitusta noi klemmarit, ja tuo kun ei ole ainut paikka missä niitä on.

              Onneksi ohjaustehostimen öljysäiliö sijaitsee helpossa paikassa, ei ole yhtään ahdasta näitäkään asioita korjata. Ei yhtään!

              Comment

              • Leka
                BTCF Member
                • Sep 2003
                • 7701
                • Vilppula

                #8
                Originally posted by sepp0
                Sama juttu mulla E36:ssakin. Aivan vitusta noi klemmarit, ja tuo kun ei ole ainut paikka missä niitä on.
                Samoin E34:ssa ja letkun päät haurastuu näissäkin.
                sigpic

                BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎