Kahen vaiheilla myiskö vai laitasko kuntoon, saako tosta läjästä vielä ajokuntosen laitteen fiksulla panostuksella. Pelkääjän puolelta tarvis ainakin eturengasta saada eteenpäin jollain konstilla 30cm. Aattelin vaan että myynkö ton läjän purkaamolla/vastaavalle ja ostan toisen auton.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Saako tästä vielä kalua?
Collapse
X
-
Saako tästä vielä kalua?
Kahen vaiheilla myiskö vai laitasko kuntoon, saako tosta läjästä vielä ajokuntosen laitteen fiksulla panostuksella. Pelkääjän puolelta tarvis ainakin eturengasta saada eteenpäin jollain konstilla 30cm. Aattelin vaan että myynkö ton läjän purkaamolla/vastaavalle ja ostan toisen auton.Retard MemberTags: None
-
-
Eiköhän tuo ala olemaan kannattavan korjauksen ulkopuolella vaikka vähän tekisi itsekkin. Tässä ei nimittäin enään riitä pelkkä korinoikaisu, vaan koko etuneljännes pitää kyllä vaihtaa. Samalla sieltä on mennyt etukelkka ja tuennat, sekä murteinta löytyy vähän sieltä täältä bemarin tyyliin varmasti paljon. Pelkkä korityö huitelee 2000-3500egen välimaastossa. Mikäli kone ja vaihdelaatikko on jostain kumman syystä säilynyt murteimitta, on osakasan hinta liikuu 1500-3000egen välissä.
Maalaukselle voi laskea n.1000egeä jos homma tehdään a-osilla.
Purku ja uudelleen kokoaminen ja akselistojen suuntaus pitää tehdä ja teetättää vielä lisäksi. Airbagejähän siinä ei ollut, mutta paukkuvyöt voi olla vielä vaihtolistalla. Ei ehkä kannata jos joutuu vähänkään töitä teettämään.
Comment
-
-
Niin siis enhän voi sitä tietää onko koneeseen tai laatikkoon tullut vaurioita kun en autoasi ole tutkinut. Yleensä tämän tyyppisissä mälleissä se on kuitenkin ollut mahdollista varsinkin bemuissa. Eli pieniä murteimia tulee vähän sinne tänne varsinkin valualumiinisiin osiin. Samalla jos/kun tälli osuu suoraan runkoaisaan, jatkuu korin muodonmuutokset usein todella laajalle alueelle. Tästä syystä epäilisin tässä olevan tilanne jossa koko keula/ oikea keulan neljännes on vaihdettava etupenkkien takaa asti. Näistä nyt otetuista kuvista ei tietysti voi oikein tarkemmin päätellä vaurion laajuutta.
Comment
-
Comment